samedi 8 mars 2014

Souvenir de Paris

La semaine dernière j'ai eu une visite éclaire de ma copine Sandra, une des Mousquetaires du Swap.
Elle était juste pour une nuit à Paris et restait dormir chez nous à Créteil.
Vorige week zaterdag was mijn Swapmuskier vriendinnetje Sandra voor een bliksemnbezoekje in Parijs,
ze bleef bij ons in Créteil slapen. 
 Bien sur elle n'a pas eu le temps de faire du tourisme et encore moins le temps d'acheter un petit souvenir,
je m'en suis chargé de lui en confectionner un!
 Des perles de bain dans un flacon décoré.
J'ai fait l'étiquette avec la Silhouette
Pour nous elle avait apporté du fromage (Gouda mmm) et du bon pain noir, des bricoles à bricoler....
On a passé une soirée tellement sympa!
Il faut que tu reviennes un peu plus longtemps Sandra, que je te fais visiter Paris et ses merveilles (le marché Saint Pierre par exemple, la Grande Mercerie...)
 Ze had geen tijd om de stad in te gaan en nog minder tijd om een souveniertje te kopen,
dus heb ik iets voor haar gemaakt, een flesje met badparels.
Het etiketje heb ik met de Silhouette gemaakt.
Ze had voor ons heerlijk volkorenbrood en goudse kaas meegenomen en ze had de Action leeggekocht aan leuke knutselspuletjes.
Je moet echt een keer wat langer komen, met de andere Swapmusketiers... dan kan ik jullie "mijn" Parijs laten zien, leuke winkeltjes enzo....
Je vous souhaite un bon weekend printanier!
Ik wens jullie een heel fijn lenteweekend!

10 commentaires:

Marjan a dit…

Watvgezellog, zo'n visite van je swapmaatje! Ze was vast erg blij met het mooie door jou gemaakte cadeautje!

Maia a dit…

Super om elkaar weer gezellig in het echt te zien en spreken lijkt me.
Mooi cadeautje heb je ook voor haar gemaakt!
Action is al opgerukt naar Belgie, nu Frankrijk nog dus!
Kun jij toch lekker weer vooruit met leuke nieuwe freubelspullen dankzij haar .
Was het ook zulk heerlijk weer vandaag bij jullie? Hier 18 graden en morgen misschien wel 20 en dat zonder winter!
Geniet van een fijne zondag
Lieve groet Maia

inge a dit…

heerlijk toch om zo even bij te praten en je weet vast de leukste plekjes in Parijs en met je geschenkje was ze vast superblij ...

Aleida a dit…

Wat lief dat je een souveniertje voor Sandra gemaakt hebt. En gezellig dat ze bij jullie kon logeren. Toch veel fijner dan in zo'n hotel.
groetjes,

José a dit…

Wat gezellig dat Sandra bij je gelogeerd heeft en wat een mooi cadeautje heb je voor haar gemaakt, leuk label hoor.

Terri a dit…

You have created a lovely gift bag! I love the Paris theme! You are always making such sweet gifts, cards and gift holders.
I hope you are well and having a good end of winter....almost spring! Yay!
Hugs,
Terri

Durvina a dit…

Wat super!!
Ik heb hier ook 2 flessen staan die ik heel binnenkort hoop te pimpen, bedankt voor de inspiratie.

liefs, Durvina

Anneke a dit…

hoi Marjanne
wat is dit leuk om cadeau te geven en gaaf gedaan.
ik vind flesjes etc ook altijd leuk om op te pimpen.
fijne week en liefs van An

Liochka a dit…

Quelle jolies présentation !!! biz

liszha a dit…

Ik hoor het al, jullie hebben elkaar verwend. Wat een leuke dingen maak je toch met die Cameo. JALOERS!!!!!! ;-)
Goed idee om met zijn drietjes Parijs door te struinen.
x