vendredi 8 juin 2012

escarpin

J'ai connu Marga il y a dix ans quand je faisais mes premiers pas sur le web... sur un forum néerlandais. Tout suite on s'est bien entendu, des centaines de mails et messages plus tard on s'est rencontré il y a quelques années plus tard en vrai et depuis, elle et son mari (nos maris s'entendent bien aussi) viennent une fois par an passer un petit weekend avec nous en Picardie.
Vous vous rappelez de vos premiers expériences sur Internet?
Nous avions un forfait de deux heures par mois, ce qui s'est avéré très vite insuffisant.
Ça nous a changé la vie, le monde est devenu si petit...  
 Ik heb Marga 10 jaar geleden leren kennen, toen ik mijn eerste passen op het web zette...op het Libelleforum.een paar 100 mailtjes en berichtjes later, hebben we elkaar in het echt ontmoet en de klik was er. Sindsdien komen Marga en haar man (onze mannen kunnen het ook goed vinden) 
een weekendje bij ons in Picardie.
Weten jullie nog hoe het was in het begin met Internet?
Wij hadden een abonnement voor 2 uur per maand, wat al heel snel onvoldoende was.
Het heeft ons leven veranderd, de wereld is zo klein en bereikbaar geworden...
 c'est pour elle que j'ai fait cet escarpin, comme petit cadeau de bienvenu. je l'ai remplie 
de savon, sels de bain et bougies odorantes...
Le papier est de Rosa Dotje.
 Deze pump heb ik voor haar gemaakt als welkoms cadeautje, ik heb hem gevuld met 
een zeepje, badzout en geurkaarsjes....
het papier is van Rosa Dotje 
Bon weekend! et merci pour vos visites et gentils commentaires...
Prettig weekend en  bedankt voor jullie bezoekjes en berichtjes...

32 commentaires:

Unknown a dit…

Tres chouette ta chaussure! Et les cadeaux sont trop bons.
Passe une beau week-end.
Bises xx

Martha a dit…

Wow, Marjanne, wat is dit super zeg!! Wat heb je dat prachtig gemaakt!
Fijn weekend en groetjes,
Martha

Maia a dit…

Wat een deftige ontvangst chique schoen!
Heel mooi gemaakt met dat papier!
Wat een ontvangst zo, gezellig dat er zulke contacten ontstaan .
Veel plezier weer samen!
Fijn weekend
Groetjes Maia

angelique (anlou) a dit…

hoi meis
wat een geweldig verhaal meis
lang leven internet hé, hihihihih
je schoentje is schitterend geworden daar zal ze heel blij mee zijn meis
liefs angelique

Evy a dit…

Sympa la chaussure et les cadeaux qui vont avec.
Bises
Evy

Inger Harding a dit…

Wowww how beautiful Marjanne!!!
This is such a lovely gift!

mueppi a dit…

Das ist ein wunderschönes Geschenk!
LG Gisela

Riet a dit…

Ohh wowww Marjanne,Wat heb je dit prachtig gemaakt.
Het is echt super.

Liefs Riet.

Petra a dit…

Helemaal super je pump, maar wat een werk he pfffffffff ik maak hem niet weer hihi.

Liefs petra

Amarins a dit…

WAt heb je dit super gemaakt, een echt kunstwerkje.
Jij ook een fijn weekend, Amarins

Marjan a dit…

Wat een mooi schoentje met de leuke spulletjes erin, een leuk idee en een mooi welkomst cadeautje! Ja, dat internet... we kunnen niet meer zonder, een luik naar de wereld is het zeker.
Veel plezier samen.

Groetjes, Marjan

liszha a dit…

Mooi gemaakt zeg! Wat een lief kadootje!

Terri a dit…

Oh this is a fabulous shoe! I love the shape and the paper. The gift to go inside is fab too! I am sure your friend will love it.
Blogging has changed my life too. We meet so many wonderful people and see so many interesting things! I am glad I met you : )
Hugs,
Terri

Loves to Create by Jacqueline blog a dit…

Echt een super lief en leuk kadootje heb je gemaakt!!
Fijn weekend Groetjes Jacqueline

evlin95 a dit…

cool l'escarpin, très joli avec le ruban dessus, et les cadeaux qui vont avec... j'ai vu le ptit minou c'est celui là ton futur chat ?

inge a dit…

o wat is hij mooi ...is daar ergens een patroontje van ? ik ekn zeker iemand die ik daar blij mee kan maken ...

Val 45 a dit…

Super chouette ton escarpin comme les retrouvailles. Profites-en bien !
Bon dimanche.

Elizabeth a dit…

goud waard; zo'n vriendschap.
En wat een mooie schoen

groeten Elizabeth

Frederique a dit…

Super joli l'escarpin. Tu as suivis un modele de Kippers? En tous les cas elle aura ete gatee ta copine...
Bisous

Judith a dit…

Heel romantisch en een super lief welkomst gebaar! Leuk dat jullie viertjes zo goed met elkaar kunnen opschieten.
Veel plezier samen!!!
Groetjes, Judith

anneke's creaties a dit…

woh wat is dit moooooooi
leuk met die leuke welkomst cadeautjes erin
zal ze vast heel blij mee zijn geweest
en leuk dat je zo'n fijne vriendschap aan internet hebt overgehouden
ja we kunnen niet meer zonder internet

groetjes anneke

Unknown a dit…

Wat een geweldig welkomst geschenk.
Erg leuk gemaakt.
Groetjes Brigitte

Francien a dit…

Oh wat een mooi muiltje heb je gemaakt Marjanne en wat een mooi geschenk is het geworden met al die leuke dingetjes erbij......en ik kan me nu niet meer zonder internet voorstellen...ik heb me lang tegen mijn eigen computer geweerd (mijn man was het delen zat...lol..) en nu kan ik niet meer zonder....het bloggen is iets minder geworden omdat ik de friemeltjes die ik maak niet zo snel meer af heb om ze te laten zien....maar ik lees alle favorieten nog wel en daar ben jij altijd een van.....heel mooi gedaan dit weer....groetjes FRancien.

Jolanda a dit…

Super leuk idee om zo'n pump te maken en wat een lief gebaar! Wat leuk dat je haar via internet hebt leren kennen en dat het zo goed klikt!

Groetjes Jolanda

Elly a dit…

Wat een prachtig schoentje en wat leuke dingen heb je erin gedaan!
Gelukkig dat we internet hebben,we kunnen er niet meer zonder,want je ziet je kunt er een hoop leuke dingen aan over houden!

Groetjes Elly

José a dit…

wat een prachtige schoen heb je gemaakt Marjanne, een heel leuk welkomst kadootje.
Liefs José

Swaantje a dit…

*wow*
Marjanne, wat een prachtig schoentje..
Mooi gemacht..
Liefs
Swaani

eline pellinkhof a dit…

Hi Marjanne, Het ziet ernaar uit dat het toch gaat lukken met de Franse uitgever! Het is uitgever Mango/Fleurus éditions, dus dat is niet gek!!! Ik houd je op de hoogte! X

Rozen van papier a dit…

Wat een mooie schoentjes! Ja ik kan em ngo wle de odue computers herinneren, zo groot. Internet geweldig, heel veel zat ik op het franse net te surfen 20 jaar geleden.

Groetjes Janny

nat a dit…

Quelle belle attention , c'est mignon comme tout !

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen a dit…

Wat mooi gedaan!!! Ziet er echt super uit! Daar zal ze blij mee zijn! En vind je fles wijn hieronder ook helemaal leuk!
Groetjes, Yvonne

mariepassion a dit…

c'est vraiment adorable, escarpins tout en finesse et en élégance
félicitations
mariepassion