dimanche 6 décembre 2015

Crèche

Noël arrive à grand pas...
J'ai commencé mes cartes
(ce n'est pas trop tôt...)
Voici une carte-box avec une petite bougie à l’intérieur.

(Faire des cartes dans mon petit univers me détent et m’apaise)
J'avais déjà fait une carte-box  il y a quelque temps ici 
et je trouvais l'idée marrante. 
La carte se plie entièrement, pour pouvoir l'envoyer
sans la bougie bien sur 

Avec cette création je participe au challenge de du Webshop de Anma Creatief


Kerstmis nadert met rasse schreden...
Ik ben met mijn kaarten begonnen
(beter laat dan nooit...)
Hier een doosjeskaart met kaarsje erin

(Kaarten maken in mijn kamertje is zo ontspannend)
Ik heb al een keer eerder zo'n doosjeskaart met verlichting gemaakt, HIER
Het kaartje wordt opgevouwen opgestuurd en 
de ontvanger moet zelf voor een kaarsje zorgen 

Met dit doosjeskaartje doe ik mee aan de challenge bij  de Webshop van Anma Creatief


Je vous souhaite  un belle semaine
Ik wens jullie allen een mooie week toe

10 commentaires:

Studio Wien-art a dit…

Erg leuk hoor!

Marjan a dit…

Erg mooie kaart, wat leuk dat het zich ontvouwt tot een doosje voor een lichtje! Ook het andere kaartje heb ik even bekeken, zo lief met dat kerstmannetje. Fijn dat je kamertje zoveel ontspanning biedt, ik herken dat wel.

José a dit…

Wat een prachtige doosjes kaart Marjanne, ik moet het toch ook eens gaan maken, je hebt er me toen een opgestuurd, zo lief, maar het ligt er nog steeds. Ik heb nu het modelletje ook op mijn Silhouette maar ook nog niets mee gedaan.

cattt a dit…

Bravo une jolie card in the box, bonne chance pour le defi/ jeu.
J'ai essaye de te laisser un comm dernierement sur tes psts et je n'y arrivais pas, et va savoir pourquoi aujourd'hui ca a l'air de fonctionner....
J'espere que tu vas bien??
Alors ta nouvele vie??
J'imagine que tu profites au maximum, et surtout je te le souhaite. Gros bizous.
Cattt.

Wendy Koorevaar a dit…

Wat een super mooi kaartje en zo leuk dat je er een doosje van maakt om een kaars in te doen! Echt origineel en prachtig gemaakt!

liefs,
Wendy

Inger Harding a dit…

Such a beautiful creation Marjanne!
Looks wonderful and christmassy :)
hugs, Inger

Liochka a dit…

Elle est superbe ! Bravo

Créadenine a dit…

Sympa la boite crèche, c'est d'actualité et avec un photophore, c'est tout en douceur.

Elizabeth a dit…

Wat creatief! Nou, ik denk dat je gaat winnen hoor..
Ik doe het je niet na!
Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

Ellen a dit…

Wat een superleuk idee zeg, erg gaaf gedaan! Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

groetjes, Ellen