mardi 9 décembre 2014

Muts!


Avec un anneau à tricoter tout le monde peut tricoter des bonnets! 
Laura, ma petite fille de 6 ans a tricoté son propre bonnet (avec un peu d'aide de sa mère-grand)!  Bravo Laura!!
Je lui ai fait une écharpe et voilà elle n'aura pas froid en sport d'hiver!


 Met de breiring is het makkelijk mutsen breien! 
Mijn kleindochter Laura heeft de bovenstaande muts gemaakt (met een beetje hulp van oma) 
Bravo Laura!!  
Ik heb er een sjaal bij gebreid, 
Ze zal het niet koud krijgen op wintersport.

En voor mijn dochter heb ik ook een beanie en een sjaal gemaakt, 
Lekker warm,...
Heerlijk deze tijd van het jaar, ik hou van de kou en het gezellige binnen zijn
J'ai fait une beanie et écharpe pour ma fille
pour la réchauffer...
J'aime cette période de l'année, froid dehors et confortable à l'intérieur

10 commentaires:

Judith a dit…

Knap van Laura! Beide sets zien er heerlijk warm uit. Is ook nodig, het waait en regent hier en ik voel de kou bij het raam. Ga zo werken, dik inpakken dus...
Fijne dag!!
Groetjes, Judith

Maartje a dit…

Leuk dat je kleindochter een muts heeft gemaakt! Goed gelukt! Je sjaals zien er ook goed uit. Lekker warm!

Marjan a dit…

Dat ziet er heerlijk warm uit! En knap dat kleindochter met de breiring en wat hulp haar eigen muts maakte!

Elizabeth a dit…

Nou, 6 jaar en dan zoiets voor elkaar krijgen met een klein beetje hulp .. dat vind ik een superprestatie!
Leuke set voor het koude weer, ik ben benieuwd wanneer de eerste sneeuw komt; hopelijk met de kerst!

Groetjes, ELizabeth

Creatieve handgemaakte kaarten a dit…

Mooi gedaan!

Groetjes Ida

Liochka a dit…

Bravo à vous deux !!! ces anneaux me tentent bien.... BIZ

Marjanne a dit…

ah oui liochka, c'est sympa et pas difficile

Créadenine a dit…

bravo, on doit avoir chaud avec ça autour du cou.Bon week-end

AppleApricot Wen a dit…

Wat knap van Laura! Super mooi is alles geworden. Ik vind het altijd zo knap als mensen kunnen breien, bij mij was het vroeger een ramp, haha! Ik heb sinds kort ook een breiring en ben heel benieuwd of het hiermee wel gaat lukken...

Elizabeth a dit…

lekkere mutsen...knuffel-mutsen...die doe je bijna niet meer af...lijkt mij