dimanche 27 avril 2014

Alles van Ellis en Josés Verlate kerstkaart


J'ai trouvé un "sac à main" de rêve chez  Alles van Ellis, il est grand et costaud, avec plein de poches
Je l'ai commandé et fait envoyer chez ma sœur, qui me l'a emmené la semaine dernière, avec d'autres commandes que j'ai fait aux Pays Bas et que je fais envoyer chez elle pour économiser les frais de port. 
J'adore le blog de Elisabeth et vous y invite, elle y montre ses œuvres et celles des femmes de son entourage.
Pour ma sœur elle avait rajouté un petit cœur, car les petites soeurs sont si importantes...
 Ik heb de ideale  "handtas" gevonden bij  Alles van Ellis, hij is groot en stoer, met veel zakken. Ik heb hem bij haar besteld en heb hem op laten sturen naar mijn zusje, en zij heeft hem vorige week meegenomen, samen met nog wat bestellingen, om de portokosten wat te drukken.
Ik vind het blog van Elisabeth erg leuk en nodig jullie uit er een kijkje te nemen, ze laat er haar werk zien en dat van vrouwen uit haar omgeving. 
Voor mijn zusje had ze dit hartje meegestuurd, want zusjes zijn belangrijk!
 Et voici une carte de vœux qui a fait un très long voyage pour venir chez moi!
Je l'ai eu trois mois plus tard, les chemins de la Poste sont impénétrables...
Merci José,  elle est magnifique, comme toutes les cartes qu'elle fait, là aussi je vous invite à son blog!
En hier een Kerstkaartje dat er wel héél lang overheeft gedaan om mij te bereiken.
Drie maanden... de wegen van de Post zijn ondoorgrondelijk... 
Bedankt José het een prachtige kaart!
Zoqls alle kaartjes die ze maakt, en ik nodig jullie ook uit op dit leuke blog.


7 commentaires:

Maartje a dit…

Wat komen dingen soms met een omweg bij je terecht... leuk dat die kaart alsnog is aangekomen! :) Veel plezier met je tas, je kunt nooit vakken genoeg hebben ;). Fijne dag!

Amarins a dit…

Wat een beauty van een tas, heerlijk kan lekker veel in. Wat super dat deze kaart toch nog aangekomen is, al heeft het wel heeeeeeeel lang geduurd. Liefs, Amarins

Durvina a dit…

Wat een supergave tas, erg leuk zo stoer, en heerlijk natuurlijk dat je zusje bij je is geweest!
Lekker genieten zal dat wel zijn geweest!
Wat een prachtige kaart trouwens, zou ik bijna vergeten ;)

liefs, Durvina

Elizabeth a dit…

haha. dank voor de reclame. En leuk dat je er een blogpost van maakt.
Fijn he? zo'n tas...heb er zelf ook één in gebruik en geniet er dagelijks van.
Hartelijke groet. Elizabeth.

Maia a dit…

Deze post had ik gemist, wat ern mooie grote super tas, daar kan lekker veel in!
De kerstkaart die je nog ontvangen hebt is erg mooi, wat goed dat die toch nog bij je aan gekomen is!
Ik lees door...

Elizabeth a dit…

Dat is een gave tas! Ik kan me voorstellen dat je daar weg van bent...
Leuk blog trouwens van mijn naamgenoot, daar ga ik ook eens vaker een kijkje nemen!

Groetjes, Elizabeth

Liochka a dit…

Tu as eu raison ce sac est magnifique. Grrr...je n'arrivais pas à retrouver ton blog !!! ouf !!!! le voici placé dans ma liste de lecture. BIZ