dimanche 13 octobre 2013

Les souris dansent!

Chez les Swappeuses on a un nouveau swap
tellement drôle... qui aurait cru que l'on pouvait 
faire quelque chose avec l'outil meurtrier ci-dessous...
 Bij de Nederlandse Swappers hebben we een nieuwe swap
die zo ontzettend leuk is....
Wie had er nou gedacht dat je van de bovenstaande moordmachine 
zoiets leuks kon maken.
Hieronder mijn uitwerking. Herfstblaadjes, Action papier en een kattenkopstempel....
Onder de klem kan heel goed een papiertje met boodschappen ofzo, nuttig hè?
Er zijn heel veel ideeën op Pinterest te vinden, hier
en wie mee wil doen met de swap... dat is hier
Mijn vakantie is voorbij, morgen begint de nieuwe week... 
Voici ma création, avec les couleurs de l'automne et le tampon d'un chat.
On peut y coincer un petit mot, une liste de courses, c'est donc très utile!
Sur Pinterest on peut trouver plein d'idées ici par exemple.
Pour moi mes vacances sont finis... demain la nouvelle semaine commence...

11 commentaires:

Evy a dit…

Je n'aurais jamais pensé à faire une réalisation avec un piège à souris !!!! Bonne idée !
Bises

Maia a dit…

Prachtig is deze muizenval geworden en alweer heb je de mooie poezenstempel toepasselijk kunnen gebruiken.
Mooie herfstsfeer en de knoopjes vind ik er mooi bij passen, moet ik ook eens meer gaan gebruiken.
Ik heb inderdaad op pinterest al ideetjes gezien hier van maar deze is erg mooi ook met dat kant en hangend ornamentje!
Fijne werk week dan weer.
Lieve groet Maia

Wendy Koorevaar a dit…

Goh wat een super leuk idee! Je hebt hem heel mooi gepimpt hoor, schattig ook met dat poezenkoppie er op.

Liefs,
Wendy

Inger Harding a dit…

So cute and what a great idea Marjanne!! :)

Elizabeth a dit…

Wat een metamorfose! Tjonge, dat zo'n gemeen ding zoiets leuks kan worden.., je moet er maar op komen!
Wat een schitterende creatie..

grtjs, Elizabeth

Marianne Schut a dit…

Wat super leuk gemaakt Marjanne! Inderdaad zo wordt zo'n martelding opeens een heel lief ding! Succes weer met je werk...Liefs Marianne

anneke's creaties a dit…

Schitterend wat je al niet kunt doen met een muizenklem
Je hebt er echt een lief ding van gemaakt
Leuk met het bedeltje eronder

Groetjes Anneke

Frederique a dit…

Quelle bonne idée!! Je préfère bien ton utilisation de cet engin plutot que la façon dont c'est utilisé à l'ordinaire! Super idee, et surtout super créa. Bravo x

Elizabeth a dit…

ja ik heb ze ook al voorbij zien komen op pinterest.. weer een nieuwe uitdaging dus.
Ik heb nog iets anders wat ik kan pimpen... maar dat kan ik nog niet verklappen. Het is in ieder geval ook van hout. Maar wanneer ik er aan toekom? fijne zondag.

Unknown a dit…

Erg leuk.
Ik zag er vorig jaar een workshop mee op de beurs. Leuk idee.
Vele malen beter als waar ze eigenlijk voor zijn. En nog handig ook.
Groetjes Brigitte

Vera a dit…

Wat superleuk gemaakt zeg :)
Bijna een feest voor een muis om er tussen te komen hihihi

Liefs
Vera