samedi 14 septembre 2013

Au lieu d'un bouquet de fleurs ou des chocolats, c'est aussi sympa d'offrir des petites choses qui sentent bon dans le bain et sur le corps. On peut acheter des petits flacons de sent-bon et les emballer créativement.
Je l'ai fait à l'aide du Bowdabra que j'ai acheté chez Kitty.
Sur son blog vous trouverez un trésor d'idées pour emballer vos cadeaux.
 In plaats van een bosje bloemen of een doosje chocola is het soms ook leuk om iets lekkers voor in bad of onder de douche te geven. Je kan van die leuke kleine flesjes kopen en ze op een creatieve manier inpakken.
Ik deed dit met behulp van de Bowdabra die ik bij Kitty kocht.
op haar site staan zulke mooie ideetjes om je cadeautje in te pakken!
 dit idee komt uit haar boekje 6
 cette idée vient de son livre 6.
Et je ne vous avais pas encore montré les cadeaux que j'ai reçu quand j'étais aux Pays Bas
Un sachet odorant joliment décoré d'Anneke
une boîte avec des petites bougies de Martha
et une porte sachets de thé d'Anna
(et moi aussi je sais faire des collages, grâce à Sandra!)

Puis je voulais souhaiter la bienvenue aux nouveaux followers de mon blog et un très bon weekend à vous...
en ik wilde jullie nog deze leuke cadeautjes laten zien, die ik kreeg tijdens de KGKdagen in Zwolle
een mooi versierd  geurzakje van Anneke
een prachtig doosje met inhoud van Martha
en een theezakjeshoudertje van Anna
(en dankzij Sandra kan ik nu ook foto collages maken!)

Ik wil ook de nieuwe volgers van mijn blog van harte welkom heten en  jullie een heel fijn weekend wensen

14 commentaires:

Marjan a dit…

Mooi en creatief ingepakt cadeautje. Ja, bij Kitty staan veel van zulke mooie voorbeeldjes!. En wat een leuke cadeautjes kreeg je op de beurs. Die beurs is vele malen groter dan waar ik morgen naar toe ga :)

Loves to Create by Jacqueline blog a dit…

Dat ziet er inderdaad leuk ingepakt uit :-)
En wat een leuke kadoos heb je gekregen!!!
Lieve groetjes Jacqueline

jacinta's hobbyhoekje a dit…

Leuk zeg, kijk vaak bij kitty voor ideeen,die Heeft vaak veel leuke dingen
̂
Bisous Jacinta

Maia a dit…

Erg mooi je cadeau verpakking!
Kitty heeft zeker leuke ideetjes ik heb ook een paar van haar boekjes heel handig voor leuke verpakkingen.
Mooi papier heb je ook gebruikt!
Heerlijk die verwennerij van de andere dames voor jou.
Knap gedaan die fotocollage, ziet er gezellig uit!
Fijn weekend!
Lieve groet Maia

Jacqueline (Sjakkie) a dit…

Wat een prachtig cadeautje heb je gemaakt, super leuk! En zelf heb je ook leuke dingetjes gehad.
Groetjes van Jacqueline

Lilly a dit…

Heel mooi gemaakt.
En wat een schattige kadootjes heb je gekregen.

groetjes, Lilly

anneke's creaties a dit…

wat heb je dit schitterend gemaakt
ja Kitty heeft altijd hele leuke ideeën
en wat heb je prachtige kadootjes gekregen
leuk die verwennerij

groetjes anneke

anneke's creaties a dit…
Ce commentaire a été supprimé par un administrateur du blog.
José a dit…

Wat een mooi ingepakt kadootje, ik heb ook de Bowdabra maar als ik 'm gebruik moet ik altijd even de YouTube filmpjes bekijken, zal ook eens op Kitty haar site gaan kijken, bedankt voor je tip.
Je bent ook lekker verwend door de dames met leuke kadootjes.

Aleida a dit…

Een heel mooi kadootje heb je gemaakt (en gekregen, wat lief van de dames!)
groetjes,

Elizabeth a dit…

Ja, leuke cadeautjes zijn wel te koop, maar het ook zo leuk aankleden en verpakken daar moet je Marjanne voor heten...
Maar, ik ben wel blij met je linkje voor leuke inpakideetjes! Kan ik het ook eens gaan proberen...
fijne dag, groetjes van Elizabeth

Roses pour Toujours a dit…

Heel feestelijk Marianne!

Groetjes Janny

Anneke a dit…

hoi marjanne
jammer dat ik je in Zwolle heb gemist want ik had je graag eens ontmoet.
wat een gezellig cadeautje heb je gemaakt en de bodabra is onmisbaar he.
heel leuk gedaan.
liefs van An

Juanita a dit…

Heel leuk zeg!
Liefs Juanita