samedi 15 octobre 2011

Vacances d'automne et Pop Cakes

 Aux Pays Bas les enfants sont en vacances en ce moment, 
 aujourd'hui j'ai la visite de ma belle soeur avec ma nièce de 14 ans  et sa copine, ici à Paris. 
Mercredi elles partent, et ma soeur arrive, avec ma nièce qui a aussi 14 ans. 
Alors là, hier j'ai fait le grand  ménage, si je vous dis que j'ai des courbatures par tout..  je ne suis pas vraiment une fée du logis entraînée à ce genre d’exercice! 
 In Nederland is het herfstvakantie en vandaag komen mijn schoonzusje en mijn nichtje van 14 met haar vriendin hier in Parijs. Woensdag vertrekken ze weer en wordt hun plaats ingenomen door mijn zus met tienerdochter. 
Dus gister moest ik de grote schoonmaak doen, en nu loop ik krom van de spierpijn, ik ben absoluut niet getraind voor de sport die huishouden heet! 
 Après j'ai fait ces CupCakePops, je les avais vu ici 
allez y ça vaut le détour. J'y ai commandé le petit moule et tout le nécessaire, 
que j'ai reçu dans un joli paquet. 
Elles ne sont pas parfaites mais je me suis bien amusé 
(dans une cuisine bien rangé c'est agréable en plus. et oui j'ai tout de suite rangé après! 
je suis  sur la bonne voie!)
 Daarna heb ik deze CupCakePops gemaakt, ik had ze HIER gezien, ga maar eens kijken, het is echt de moeite waard.  Ik heb er het malletje gekocht en alles wat nodig is, 
en dat kreeg ik in een mooi pakje opgestuurd.  
Ze zijn bij lange na niet perfect, maar het is leuk om te doen,.
(Zeker in een opgeruimde keuken, ja hoor, ik heb gelijk erna alles opgeruimd, wie weet leer ik het nog wel eens...)
Hier soir mon fils appelait pour dire qu'il devait venir aussi pour une raison imprévue, donc avec sa copine  on sera 8 à la maison se weekend. L'appart a des allures d'auberge de jeunesse avec des matelas par terre partout... j'adore!! 
Pour les filles j'ai préparé des petits flacons de gel douche avec une étiquette 'Bienvenue à Paris' que je mettrai sur leur lit.  
Et voilà, que la fête commence!!

En gisteravond belde mijn zoon op, dat hij plotseling ook hier moest zijn dit weekend. dus met zijn vriendin erbij zijn we met z'n achten! Het appartement lijkt wel een jeugdherberg met allemaal  matrassen overal... heerlijk!!
Voor alle die meiden heb ik een klein flesje Kneipp van een etiketje 'Bienvenue à Paris' voorzien. Dat leg ik op hun hoofdkussen. 
En dan kan het feest beginnen!


31 commentaires:

anneke's creaties a dit…

woh meis wat een leuke cupcakes heb je gemaakt,
en wat zal het dit weekend gezellig druk zijn bij jou thuis,
ja daar hou ik wel van, echt huiselijk en alles kan dan ook, zoals de matrassen op de grond en dan die ouderwetse gezelligheid,
ook zeer attent dat je een flesje Kneipp op het hoofdkussen neerlegt,
waar jij al niet aan denkt, kan me goed voorstellen dat ze graag naar je toe gaan,
meis geniet van dit soort momenten,
heel fijn weekend toegewenst.

groetjes anneke

Elly a dit…

De cupecake's zien er overheerlijk uit,gezellig zoveel visite en wat een verrassing zo'n Parijs flesje kneipp te krijgen!
Het voordeel van een opruim aanval,naderhand kun je er altijd zo van genieten!
Een hele gezellige en fijne week met al je gasten,geniet ervan!

Groetjes Elly

Anonyme a dit…

Oh les cupcakes paraissent delicieux et quelle bonne idee pour les filles. Ca va etre la fete!
Passe un beau week-end.
Hugs xx

http://truutske.blogspot.com a dit…

Een en al gezelligheid dus dit weekend bij jou.
Geniet er maar van.
Liefs, Trudie.

Loves to Create by Jacqueline blog a dit…

Ik, had ze inderdaad ook al eens gezien en het ziet er heel erg gezellig uit.
Veel plezier met je visite uit Nederland.

Gr Jacqueline

Maia a dit…

Spierpijn van het schoonmaken ja topsport hoor, als ik visite krijg ga ik meestal ook zo aan de gang niet mijn favouriete bezigheid.
Wat een schattige heerlijke cupcakes heb je gemaakt zien er prachtig uit!
Wel gezellig zoveel gasten en wat boffen die meiden weer met een leuke verrassing op hun kussen.
Geniet van je gezellige visite.
Als het weer bij jullie is zoals bij ons dan kan het weekend niet meer stuk!
Lieve groetjes Maia

Wendy Koorevaar a dit…

Wat een super schattige cupcakes heb je gemaakt, mooi hoor! Nou het wordt vast een gezellige boel bij jullie de aankomende dagen. Hopelijk is je rugpijn dan wel over.
Veel plezier met je familie!

Lieve groetjes,
Wendy

Elizabeth a dit…

Dat wordt een gezellige boel bij jullie. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Dat stomme huishouden..., dat weet wat. Maak je niet te druk erover, want het is zulk ondankbaar werk.

Fijne dagen, groetjes Elizabeth

Evy a dit…

Passe un bon week-en en famille ! Tes cupcakes sont jolis. Dur, dur....le ménage à faire...avant et après le départ des invités....
Bises
Evy

Anja a dit…

Geweldige cupcake's.En ik wens jouw en je fam een heerlijk gezellig druk weekend toe.

Lfs Anja

Martha a dit…

Super cupcakes Marjanne! En een heel gezellig weekend nog!
Groetjes,
Martha

Unknown a dit…

Leuk zij ze he? Er zit hier een winkel met al dit soort spulletjes en ik moet me inhouden en er af toen hard voorbij rennen want het kost me altijd weer teveel geld als ik daar binnen loop

Riet a dit…

Wat heb je dit toch weer prachtig gemaakt Marjanne.
Heerlijk toch meis,hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Geniet er maar lekker van.


Liefs Riet.

Judith a dit…

Hallo Marjanne,
Huishouden is ook niet mijn favoriete bezigheid, maar voor leuke visite is het meer dan de moeite waard (-;
Ik kan me heel goed voorstellen, dat je helemaal in je sas bent met een huis vol gezellige mensen. Wat is het toch kostbaar om lieve familie te hebben. Geniet er maar lekker van!
Dat zullen je gasten ook zeker doen, als ik de schattige cakejes en de douchgel zie (-:
Heel veel plezier samen!!!
Groetjes, Judith

Val 45 a dit…

Profites bien de ton petit monde.
Gros bisous

Marianne Schut a dit…

Hai Marjanne, jummie dat ziet er heerlijk uit en nog mooi ook! Wat een warm welkom zal jouw visite hebben, heerlijk om zo ergens ontvangen te worden! Geniet er van! Liefs Marianne

*Ellen* a dit…

ohhh wat een gezellige boel daar bij jullie, enne ik ben het met je eens, wie dat huishouden heeft uitgevonden moesten zo opknopen hihi, maar je hebt prachtige originele creaties gemaakt voor je visite

Anonyme a dit…

Wat zien die cup cakes er lekker uit.
Geniet van deze week met al je fam om je heen.

Groetjes Jannie

evlin95 a dit…

j'espère que ton week end avec ta petite famille s'est bien passé, ils ont l'air bien bon tes pitis gateaux
bisous

doris a dit…

Super cup-cakes Marjanne... "LEKKER"!!


Groetjes Doris

Swaantje a dit…

Lekker !!! Erg mooi zijn je cup cakes,Marjanne..

Liefs
Swaani

Elizabeth a dit…

ha ha... je weet dus wat het is; een huis vol. Leuk hoor. geniet ervan he!.... en wat een leuke dingetjes weer. Elizabeth

José a dit…

He, he, het is me eindelijk gelukt hier op je blog te komen, ben al een paar dagen bezig, maar m'n verbinding was niet goed denk ik. Wat een gezelligheid bij jullie deze week, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Leuk hoor die kleine flesjes voor op hun hoofdkussen en wat heb je leuke cupcakes gemaakt, zien er heel lekker uit, dus genieten maar!
Groetjes José

jacinta's hobbyhoekje a dit…

mjam

zien er goed uit hoor voor de eerste keer ik zie het wel weer druk druk druk
maar wel leuk he?
ik ga de 29 naar ned voor een paar daagjes
lekker genieten

bisous jacinta

Anonyme a dit…

Hallo Marjanne,
Dat wordt een drukke tijd voor je, maar zo te horen wel erg gezellig!Weinig tijd voor knutselen of je zet ze allemaal aan de tafel met schaar en papier! hahaha
Ik reageer nu maar anoniem ik vergeet steeds om me uit teloggen en kan dan geen bericht verzenden.Ik ben dus Tiny van iedere dag is anders.

groetjes tiny

liszha a dit…

Ik vind ze zo leuk, die popcakes. Schattig gewoon! En die flesjes heb je ook weer zo lief gemaakt, je bent toch de perfecte gastvrouw!
x

akkina van steen a dit…

o dat ziet er allemaal heel gezellig uit hoe meer zielen hoe meer vreugde dat houd je jong meid ik ben op zoek naar jou luiertaard want ik wil ook zo iets maken voor mijn dochter nog een kleine twee maand en dan is het zover dan word ik voor de tweede keer oma
nou geniet van deze mooie dagen samen met je bezoek
liefs Akkina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen a dit…

Nog hele fijne dagen!! En je hebt goed je best gedaan voor de visite!! De cakepops zijn echt heel leuk en iedereen zal zijn cadeautje leuk vinden! Groetjes, Yvonne

Anneke a dit…

het water loopt me al uit de mond als ik deze prachtige en heerlijke cupcakes zie.
ik wens je een fijne tijd en dat zal wel lukken, want je bent heel gastvrij

m@deliefjuh a dit…

jee zeg. wat leuk! en wat grappig effect zo. nog nooit gezien. maar super leuk en heerlijk natuurlijk!

La Dinette a dit…

Bin !! Ils sont plutôt réussit tes CakePops :-)!
Après il est vrai que le candy melt de part sa consistance fondu est plus approprié et permet du premier coup un meilleur résultat qu'avec du chocolat pâtissier.
Voici le lien du tuto détaillé http://www.ladinette.net/2011/01/des-cake-pops-et-notre-premier-giveaway.html
et pour infos si tu est fan des cakepops un super giveaway va être lancer sur notre blog d'ici peu , alors soit à l'affût ;-) !
Délicieusement, Alister