samedi 23 octobre 2010

porte lumière


Jen ai vu défilé tellement de cartes avec une boîte pour y mettre des bougies chauffe plats, que je me disais ... je vais en faire une! C'est sympa à offrir!
Ik heb zoveel kaarten met een theelichtjes doosje gezien op verschillende blogs, dat ik er ook zin in kreeg er eentje te maken. Leuk om te geven.
J'ai fait cette fleur et les petites fleurs ci-dessous avec les creatables de Mairanne Design
et le petit oiseau sur sa branche est également de MD.
De grote bloem en de kleintjes hier onder zijn met de creatables van Marianne Desing gemaakt.
Het vogeltje op zijn takje is ook van haar.
Le papier utilisé est de Rosa Dotje et le papier du tag à l'intérieur
est une reste de papier vintage d'Eline

Het papier dat ik gebruikt heb is van Rosa Dotje en
het papier van de tag is een restje vintage van Eline.



BON WEEKEND
merci pour vos gentils coms
PRETTIG WEEKEND
bedankt voor jullie lieve berichtjes


40 commentaires:

Vera a dit…

wat een mooie uitwerking heb je er van gemaakt zeg!!
jij ook een fijn weekend

groetjes

vera

Anonyme a dit…

jolie réalisation amitié
isabelle

Het zonnetje in huis a dit…

Hallo Marjanne,

Leuke creatie!!

groetjes, Jaimie

tiny a dit…

Hallo Marjanne,
Wat een mooie kaart!
Heb je dit met dikker materiaal gemaakt?
De vogels en bloemen lijken dikker n.l.
Bij mij lukt dat meestal niet met de stanzen.
Vandaag weer heel veel leuke dingen gemaakt.
Jammer dat niet zoveel mensen hier op de blog dit leuk vinden.Het blijft toch kaartjes en veeeeeel papierwerk.hahah
Ik heb weer het een en ander in ons winkeltje geplaatst
fijn weekend!
lefs tiny

anneke's creaties a dit…

geweldig wat een mooie kaart, je hebt er wel iets moois van gemaakt, ik kan altijd genieten van je mooie creaties, fijn weekend toegewenst.

groetjes anneke

Unknown a dit…

Gefeliciteerd met je prijs Marjanne, en wat heb je weer een prachtige spullen gemaakt.

*Ellen* a dit…

whow wat een prachtige doosjes zijn dit allemaal

doris a dit…

Wat een super project... "Fantastisch"!!


Groetjes
Doris

Anonyme a dit…

C'est super! J'adore tes fleurs, elles sont vraiment belles et ton petit oiseau est mignon.
Passe un joli week-end!
Bisous xx
Pat

Jolanda a dit…

Wat heb je dit toch weer prachtig gemaakt, echt super!!

Groetjes Jolanda

http://truutske.blogspot.com a dit…

Wat goed gelukt en wat 'n mooi papier heb je weer gebruikt.
Gaat alles goed???
Wens je een heerlijk weekend, Trudie

San Kado a dit…

Hey Marjanne,

Wat een prachtig doosje!!! en wat een onwijs gave super mooi bloem!!! (stansje?? welke dan?)
Ook mooie kleuren Meis PRachtig!!!!

Liefs uit het koude waaierige regenachtige Friesland

Anonyme a dit…

Comme toujours une réalisation superbe, par ses couleurs et sa recherche.
Bise Jo

Martha a dit…

Prachtig weer Marjanne!! Mooie bloem ook, super hoor!
Groetjes,
Martha

Home and Heart a dit…

Love love love!! That flower is AMAZING!!

Petra a dit…

Wat is het een leuk label doosje geworden.

Helemaal toppie.

Liefs Petra.

Riet a dit…

Wat prachtig gemaakt Marjanne,lief zijn ze toch die vogel mallen.
Mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Adrina a dit…

Een mooi geheel, prachtige papier!!!

Brocéliane a dit…

oui tu as raison, c'est d'actualité^^ j'aime beaucoup ta version:) bisous et bon week-end

Annemarie en Merit a dit…

wat een leuk e waxine lichtjes kaarten het papier is ook prachtig.

fijn weekend annemarie en merit

Anonyme a dit…

Wat een schitterend kaartje Marjanne en die bloem vind ik geweldig mooi.
Fijne dag groetjes Jannie.

ScrapEnjoy a dit…

Je hebt weer je best gedaan Marjanne...geweldige creatie's weer, erg leuk papier.

lieve groet Lilian

Jacqueline (Sjakkie) a dit…

Echt super mooi gemaakt, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

mueppi a dit…

That`s wonderful, Marjanne!
I love the flower!
Hugs Gisela

Anne's Cards a dit…

Heel mooi gemaakt,ik vind de bloemen echt prachtig.Heel mooi resultaat met het dikkere papier .En ook de vogel is erg mooi !

marja a dit…

wat mooi gemaakt marjanne!!!!!!

lieve gr. marja

Loes Oorschot a dit…

Wat is dit prachtig gemaakt van schitterend papier! Ook de bloem is heel erg mooi.

Groetjes, Loes

akkina van steen a dit…

LEUK HE JA IK HEB ER OOK AL EEN PAAR GEMAAKT IK HEB HET EEN BEETJE DRUK DE LAATSTE DAGEN MET BOEKJES EN LAYOUTS MAKEN VANDAAR DAT IK NIET ZOVEEL OP MIJN BLOG GEWEEST BEN,EN IN NOVEMBER GEEF IK EEN WORKSHOP BIJ MIJ THUIS DUS DAT IS OOK WEER PLEZANT
LIEFS AKKINA

Durvina a dit…

Wat mooi weer, en je bloem is helemaal toppie.

gr, Durvina

Judith a dit…

Hallo Marjanne,
Jouw uitvoering van dit model is toch ook zo geweldig! Het blijft een leuk dingetje en het is interessant hoe hier iedereen een eigen draai aan geeft.
Fijne avond nog,
groetjes van Judith

Les nouvelles d'Arsel a dit…

Encore de bien jolies réalisation. Bien amicalement !

Saskia a dit…

Oooh... dit ziet er supermooi uit!!!!

Saskia :)

moi a dit…

Great card and I love flowers.

liszha a dit…

Oh Marjanne, wat een supermooie kaart. Zie er geen theelichtdoosje in maar misschien mis ik iets?
Wat is die vogel mooi zeg en die bloemen! Heb jij een cuttlebug ofzo iets?
Liefs Lisette

liszha a dit…

Ik heb iets raars. Bij het volggedeelte zie ik een bericht van jou dat Eline's huis heet en ook een foto van een glazen potje maar als ik er op klik dan zegt hij dat dat niet bestaat. Raar hé?

Anonyme a dit…

wat leuk.

groetjes Conny

Ilonka a dit…

Wat onzettend mooi gemaakt.

groetjes Ilonka

creacam a dit…

joli tout plein ! j'aime bien cette petite boîte je l'ai faite plusieurs fois l'année dernière et pour les gars j'y ai mis des chocos à la place des bougies ! biz

nat a dit…

c'est vraiment superbe !
et j'adooore la fleur !

nat a dit…

c'est superbe !
et j'adooore la fleur !