samedi 29 octobre 2011

Un mariage en Or

Les beau parents de ma soeur fêtent leur 50 ans de mariage et elle  m'a demandé de faire un carte autour d'un sachet odorant "Muguet", les fleurs que la jeune mariée avait dans son bouquet il y si longtemps.
J'ai choisi des roses avec le papier d'Eline, quelques images vintage de muguet,  et de la dentelle pour quelque chose de romantique. 
De schoonouders van mijn  zusje zijn 50 jaar getrouwd en ze had me gevraagd een kaart rond een geurzakje    "Lelietjes ter Dalen" te maken, omdat ze die bloemen lang geleden in haar bruidsboeket had. 
Ik heb er het romantische papier van Eline voor gebruikt en wat vintage plaatjes van Lelietjes en kant, om er een romantisch kaartje van te maken
Un tag tout simple avec des petites roses et un petit ruban...
et ça sent bon!!
Een simpel tagje met een paar roosjes en een lintje...
en lekker dat het ruikt!!


BON WEEKEND                                          PRETTIG WEEKEND                                                                           

27 commentaires:

Anonyme a dit…

Hi Marjanne,

wat heb je daar weer wat moois van gemaakt.Dat wordt vast een mooie verrassing.

groetjes, Lilly

Inger Harding a dit…

Wowww this is so beautiful and romantic Marjanne!!!!
Love it!
Have a lovely weekend.

♥ Hugs, Inger

anneke's creaties a dit…

woh geweldig wat een lief romantisch kaartje, daar zullen ze zeker blij mee zijn, alleen jammer dat we het niet kunnen ruiken,
fijn weekend toegewenst.

groetjes anneke

Anonyme a dit…

Wow wow c'est magnifique!! Et en plus j'adore le muguet, c'est mon parfum prefere, d'ailleurs j'ai du mal a en trouver ici ou alors c'est trop cher!
Ils vont etre heureux avec cette belle carte, beau travail!
Bises xx

Saskia a dit…

Prachtig werk!!

Lieve groetjes, Saskia :)

José a dit…

Wat een heerlijke romantische geurkaart Marjanne, dat valt vast in de smaak, zeker als er zo'n lieve herinnering aan zit. Je zusjes schoonouders zullen er vast blij mee zijn.
Liefs José

http://truutske.blogspot.com a dit…

Jij bent echt een kiunstenares in het
maken van kaarten hoor marjanne.
Ze zijn altijd even prachtig.
Fijn weekend, Trudie

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen a dit…

Heel mooi gemaakt Marianne!!

Marjan a dit…

Mooi en aromatisch (bijna dezelfde letters als romantisch en dat is het ook) is het zeker! Wat zal dat heerlijk ruiken, Marianne!

Groetjes, Marjan

Elly a dit…

Dat ruikt vast geweldig,ook erg leuk gemaakt!
Om zoiets te krijgen maakt dan fijne herinneringen los.

Groetjes Elly

Judith a dit…

Lelietjes van Dalen vind ik ook mooie en lieve bloemen. Je hebt het zakje mooi en romantisch verpakt. Leuk cadeau!
Groetjes, Judith

Unknown a dit…

Erg leuke kaart.
En dan nog een lekker geurtje erbij.
Super.
Leuk idee om de bloemen uit het trouwboeket te gebruiken.

Er gaat 25 procent van de opbrengst naar de winkel en 75 procent is voor ons zelf.

Groetjes Brigitte en een fijne zondag alvast.

Evy a dit…

Super belle carte ! Le muguet est si joli et a une senteur très forte.
Bises
Evy

Martha a dit…

Wat heb je dit leuk gedaan Marjanne!! Ziet er prachtig uit!
Groetjes,
Martha

Loves to Create by Jacqueline blog a dit…

Dat ziet er erg leuk en mooi uit en nog een lekker geurend kaartje ook dat zal lekker ruiken.

Gr Jacqueline

mueppi a dit…

Die Karte ist wunderschön, Marjanne!
LG Gisela

JB a dit…

Hoi Marjanne ,
weer een prachtige creatie .Heel mooi !!

Groetjes Jenny

evlin95 a dit…

superbe carte, on a l'impression de sentir ton muguet jusqu'ici...bisous

Jacqueline (Sjakkie) a dit…

Wat een prachtig kaartje Marjanne, heel mooi. Ik kan het hier ruiken!
Groetjes van Jacqueline

Riet a dit…

wat een schitterende kaart is dit Marjanne.

Liefs Riet.

Wendy Koorevaar a dit…

Wat een mooie verpakking voor het geurzakje heb je gemaakt! Ziet er echt romantisch uit....

Groetjes,
Wendy

liszha a dit…

Marjanne, wat een supergave romantische kaart! Prachtig papier zeg! En dan die lieve kleine fotootjes erbij en heb je in Boufflers een naaimachine?
Ik vind het een topkaaart!!!!

Elizabeth a dit…

Dat je zoiets moois kunt bedenken en kunt maken..., prachtig Marjanne!

Marijke van Ooijen a dit…

Heey lieve Marjanne,

Ja dit kaartje is supermooi!
Ohhh..wat hou ik toch van deze romantische stijl..
en de kleur vindt ik echt te leuk voor woorden..

Dag meis..fijne dag,
Marijke

Maia a dit…

Kei schattig en super romantisch dit kaartje!
Wat heb ik veel bij je gemist ook prachtige foto's van parys leuk dat het zo gezellig was.
Ik kan nu totaal niet meer knutselen want ik blijk toch een hernia te hebben en lig dit dus in bed met een vinger te typen.
Toch heb ik nog dingen voor deze ...tyd gemaakt maar die foto's staan op mijn vaste pc beneden helaas.
Toch in het weekend eens kijken wie ik een usb stick in z;n hand ga geven .
Ondertussen geniet ik af en toe weer van jullie leuke posten.
Lieve groetjes Maia

Anneke a dit…

wat prachtig en romantisch marjanne.
je bent er echt een kei in .
veel mooie details en geweldige papier keuze

Elizabeth a dit…

dat moet toch zeker in de smaak vallen, dacht ik zo... die wordt op het dressoir gezet en komt er niet meer vanaf.