mardi 10 mai 2011

fleuri

Cette carte devrait avoir trouvée sa destinataire, ou alors incessamment sous peu, le voies de la Poste sont impénétrables... J'ai utilisé le gabarit de Tim Holtz, du papier To Do, un tampon d'Eline, colorié avec les copics. C'est difficile et il faut que je m’entraîne encore  beaucoup!le tout dans les tons lilas et rose
Une bonne journée à vous toutes!!
Dit kaartje zou nu toch wel op de plaats van bestemming aangekomen moeten zijn, of zeer binnenkort, de wegen van de Post zijn ondoorgrondelijk... Ik heb weer de mal van Tim Holtz en To Do papier gebruikt, het stempeltje van Eline is met copics gekleurd, ik moet daaar nog veel mee oefenen hoor! 
Het geheel in roze en lila tinten. 
Allemaal een heel prettige dag!

15 commentaires:

Anonyme a dit…

Tres beau coloriage. I love the shape of the card. Tres belle!
Bises xx

Unknown a dit…

Super leuke kaart.
Oefening baart kunst.
Vind het zo al mooi en heel knap.

Ja ik heb rollen inpakpapier gebruikt. EErst van de Xenos maar die waren een euro waar ik dan 12 zakjes uit haal. EEn dure oplossing eigenlijk. Ben bij mijn eigen rollen gaan kijken en in de winkel. Vond goed kopere en toch ook leuk papier. Het is een werkje maar in pakke als je het druk hebt gaat niet. Een zakje gaat veel snelle en ziet er net zo leuk uit.
Bij de groothandel koop je alleen veel zakjes voor veel geld in een keer en allemaal hetzelfde. Zo vond ik het wel een goede oplossing.
Groetjes Brigitte

Saskia a dit…

Prachtige kaart!!! Ik vind je kleurencombinatie super... zo lief!!

Groetjes, Saskia :)

*Ellen* a dit…

prachtig is dit schattige kaartje

Riet a dit…

Prachtig kaartje Marjanne.

Liefs Riet.

Vera a dit…

Je kaartje is erg vrolijk Marjanne!
En ... natuurlijk mag je je laten inspireren door mijn kaart!
Leuk zelfs!!
Ben benieuwd :)

Ik wens je een gezellige dag!

Vera

liszha a dit…

Wat een prachtig papier en materiaal heb je gebruikt! x

Petra a dit…

Helemaal super geworden deze kaart.

Liefs Petra.

Loes Oorschot a dit…

Schitterende kaart met een heel mooi ingekleurde stempelafdruk! De kaart is ook erg leuk van model en prachtig versierd.
Misschien gaat het inkleuren met Copic markers iets makkelijker als je glad papier gebruikt?

Groetjes, Loes

Jutta a dit…

Een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, Marjanne.

Groetjes Jutta

Elly a dit…

Ja,daar weet ik alles van,maar je kaart is erg leuk,mooie kleuren!

Groetjes Elly

Unknown a dit…

Très réussi ta carte Marjanne !
Je suis d'accord avec toi, la coloration des tampons n'est vraiment pas si facile que ça... je suis comme toi je m'entraîne ;)
bisous Mimi

Martha a dit…

Wat een prachtige kaart Marjanne!!!
Groetjes,
Martha

mueppi a dit…

Das gefällt mir sehr gut!
LG Gisela

Anonyme a dit…

wat heb je dat weer eens leuk gemaakt

groetjes, Lilly