mardi 17 mai 2011

carnet en cartonnage

 J'ai passé une après midi avec ma copine Brigitte qui m'a fait un atelier de cartonnage,
on a fait ce petit carnet. Le cartonnage c'est de la précision et  de la technique...
 Ik heb een middag bij mijn vriendin Brigitte doorgebracht voor een atelier de cartonnage,
we hebben dit notitieblokje gemaakt. Cartonnage is precisie en techniek...
 mais quelle satifaction quand c'est fini
On a passé une après midi très agréable, merci Brigitte pour ta gentillesse et ta générosité!
(à quand ton blog!! tu as tellement de belles choses à nous montrer)
 maar wat een voldoening als het af is.
We hebben een hele gezellige middag gehad, bedankt Brigitte voor je gulle vriendschap 
en de gezellige middag! 
(en wanneer begin je nou eens een blog!!je hebt zoveel moois te laten zien)
papier Grafiche Tassotti "Watches Collection, The Britisch Museum"

29 commentaires:

Elly a dit…

Wat een prachtig boekje heb je gemaakt,het is haast jammer om het te gebruiken!
Vind het papier erg mooi.


Groetjes Elly

Jo a dit…

coucou Marjanne
Vraiment belle réalisation, le cartonnage est si précis qu'il n'y a pas de droit à l'erreur!!
Bravo!
Bise JO

Saskia a dit…

Mooi, mooi!!!! :)

Maris a dit…

heel mooi en knap gemaakt xx

Anonyme a dit…

J'ai aucune idee c'est quoi le cartonnage mais ta realisation est tres belle. J'aime beaucoup le papier.
bises xx

Riet a dit…

Wat een prachtig boekje Marjanne,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

San Kado a dit…

Oh wat mooi,, het lijkt wel een precies werkje inderdaad.. maar vind hem super mooi!

En als ik jou zo hoor is het heeel jammer dat Brigitte geen blog heeft!

Liefs mij

*Ellen* a dit…

whow prachtig is deze chique schrijfmap,

Caroline a dit…

Wat prachtig gemaakt ! En het papier is schitterend, een echt kunstwerk !

Petra a dit…

Wat een geweldige creatie. En wat een mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Petra

Loes Oorschot a dit…

Prachtige creatie! Fantastisch papier en erg mooi van kleur. Wat leuk dat het zo gezellig was en dan ook nog zoiets leuks maken. Geweldig!

Groetjes, Loes

mueppi a dit…

Sieht toll aus!
LG Gisela

Martha a dit…

Schitterend en wat een prachtig papier ook!!! Het klinkt heel gezellig trouwens:-)
Groetjes,
Martha

Vera a dit…

Whihoe dit is moohooiii!!

Groetjes

Vera

Unknown a dit…

Mooi en chique schrijfmapje.
Vind het papier super mooi.
Groetjes Brigitte

Judith a dit…

Hallo Marjanne,
Oh, dit is zo gaaf! Heel mooi gemaakt. Alles klopt tot in het detail.
Gezellig, zo'n middagje samen. Jammer dat je vriendin nog geen blog heeft. Ik heb dat met mijn vriendin Nella, die ik al een hele poos probeer over te halen voor een eigen weblog. Maar, helaas...
Ik wens je nog een fijne avond en voor straks wel te rusten.
Groetjes van Judith

José a dit…

wat een mooi boekje is dat geworden! jammer dat je vriendin nog geen blog heeft, maar volhouden hoor, zo ben ik ook m'n blog begonnen, mijn knutselmaatje Marja zeurde ook al bijna 2 jaar dat ik een blog moest maken, zodat we dan vaker van elkaar konden zien wat we gemaakt hadden, en zie, we hebben het samen via MSN gedaan, iedere avond twee uurtjes of zo totdat het af was.
Liefs José

Terri a dit…

Beautiful journal!

Anonyme a dit…

Wow wat mooi.

Groetjes Jannie

Lenet a dit…

parachtig, notitie boekje zo..

Zelda a dit…

Très sympa ton petit carnet, c'est vrai que le cartonnage c'est long et c'est de la précision, mais on fait vraiment de jolies choses si on a beaucoup de patiente ! Belle réalisation.

http://truutske.blogspot.com a dit…

Wat knap gemaakt en wat een prachtig eindresultaat.
Fijne dag,
Trudie

Jacqueline (Sjakkie) a dit…

Wat een super mooi boekje heb je gemaakt en dat bijpassende potloodje is ook er mooi!
Groetjes van Jacqueline

Maia a dit…

Hoi Marjanne,
Eindelijk is het ervan gekomen een kijkje te komen nemen op jouw blog. Ik kwam je reakties al overal tegen maar ben zelf pas sinds maart een blogger en ik moet zeggen daar gaat meer tijd inzitten dan ik gedacht had! Wel heel erg leuk hoor!
Wat maak jij ook een mooie dingen, veel vintage daar hou ik ook zo van!
Vanaf nu ga ik proberen je te volgen, weer een beetje meer Nederland voor je in het mooie Frankrijk!
Welterusten voor straks,
Groetjes Maia

akkina van steen a dit…

HEEL MOOI GEMAAKT EN HET PAPIER IS OOK ZO MOOI,DAAR HOU IK VAN
liefs en groetjes Akkina

Inger Harding a dit…

Love your book Marjanne!!!
Beautiful work, love your style! :)

Have a lovely day.
♥ Hugs, Inger

m@deliefjuh a dit…

leuk! ik vind dit altijd erg leuk om te maken!

ps: ik moest zo lachen om je berichtje van net van die showergel. hahaa ik herken dat zo!

groetjes

Anneke a dit…

een super mooie boekje marjanne met prachtig papier.
al zo mooi om als deco neer te leggen

marja a dit…

marjanne wat heb je een prachtig boekje gemaakt zeg!!!!!!
enig!!!!!

fijn weekend hoor!

lieve gr. marja