jeudi 17 février 2011

Saint Valentin

J'ai reçu la très jolie petite boite de Swap de  Linda qui a été très généreuse!!  Tout ne rentre pas dans la boîte et il y  avaient plein de petits à côtés... du beau papier avec des roses, de la dentelle... et plein de jolies choses à l’intérieur, un beau bout de tissu, encore de la dentelle, des boutons, des breloques, des fleurs, des images...!! Merci Linda!!
Ik heb het swapdoosje van Linda gekregen! Alles paste er niet in, want er zal van alles naast: mooi papier en kant... erin allemaal leuke spulletjes, bedeltjes, een mooi lapje, bloemetjes, plaatjes...!! 
Bedankt Linda!
Et voici ce que j'ai offert à Gégé pour le Saint Valentin.  Il peut remanger un peu de chocolat de temps à autre, un de ses péchés mignons... J'ai fait une boîte avec le patron pour la bougie chauffe-plat (ici) que j'avais eu par Sandra.  le rocher au chocolat noir est exactement de la bonne taille! 
En dit heb ik aan Gégé gegeven, hij mag af en toe weer chocola eten, één van zijn grote zwaktes... 
Ik heb voor het doosje het patroontje van het  theelichtdoosje gebruikt (hier) dat ik van Sandra heb gekregen, deze enorme rots van chocola past er precies in! 
et voilà comment je l'avais emballé.

en zo had ik het ingepakt

25 commentaires:

jacinta's hobbyhoekje a dit…

jij bent weer lekker verwend
en wat heb jij ook verwend

liefs jacinta

San Kado a dit…

Hey Marjanne,

Zo dus jou doosje swap is ook achter de rug!

Oh en wat een leukerd heb je voor Gégé gemaakt!! daar zal hij vast heeel erg blij mee zijn geweest!!!! je bent ook een echte schat!

Liefs mij

mildred a dit…

hoi!!

wat lief wat je hebt gemaakt voor je man!! lekker ook!!

en dat doosje dat je hebt gekregen vind ik ook erg mooi!!

groetjes mildred

mildred a dit…

ik zie ook wel dat mijn zus een aparte reactie heeft gegeven! hihi

mildred

jacinta's hobbyhoekje a dit…

zit aan de telefoon met mijn zus die mij erop wees dat mijn bovenstaande bericht wat gek is
klopt ben de helft vergeten
ik bedoelde dus
en wat heb jij Gégé ook verwend (hahahhahaha )
zo dat is wat beter he???

liefs jacinta

mildred a dit…

veeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter!!! he marjanne!!

Marjanne a dit…

Ja,hoor! leuk twee zussen op mijn blog!! Hou d'r in de gaten Mildred!!

*Ellen* a dit…

ohhh wat een gaaf doosje, mjummie ook hihi, schitterend hoe je dit hebt gemaakt

Martha a dit…

Wat een mooi doosje heb je gekregen! En wat je voor Gégé is geweldig! Wat een super idee :)
Groetjes,
Martha

marja a dit…

wat leuk marjanne en wat lief dat je dit hebt gemaakt!!!!!!

marjanna een heel fijn weekend hoor!

lieve gr. marja

Jutta a dit…

Wat een prachtig doosje weer, Marjanne.

Meduse laat me aan Medusa denken, de vrouw met het slangehoofd - ook niet heel mooi. ;o)

Groetjes Jutta

evlin95 a dit…

tu as encore été gatée dis donc !!! ton gégé a dû être content de son joli cadeau je veux bien lui laisser le chocolat et je prend la boite, j'adore ces tons là bravo ma belle ...

Anja a dit…

wow mooie swap!!!
enne wat een heerlijk stuk CHOCOLADE!!! ummhh
Gr Anja;o)

mueppi a dit…

Wow.... Marjanne
das sieht sehr lecker aus!
Hast Du von mir keine Post bekommen?
LG Gisela

angelique (anlou) a dit…

hoi meis
wat een super swap zeg, je bent goed verwent
dat stuk chocolade ziet er erg verleidelijk uit
mjammmmmmmmmmmmmmmmmie
ik wil je even succes wensen met het mee doen bij mijn candy's
dank je wel voor je lieve woorden elke keer
liefs angelique

Unknown a dit…

Très belle boite que tu a offert à Gégé, surtout avec son péché mignon à l'intérieur ! Il devait être aux anges lol
Et tu as été également bien gatée...
Bisous Mimi

tiny a dit…

wat een leuk doosje heb je terug gekregen.
en ook heel lief van je om Gégé zo te verwennen met een lekkere bonbon.
en waar is de rest gebleven van het doosje bonbons????
fijn weekend

groetjes tiny

Adrina a dit…

Je bent verwend met het mooie swapdoosje en je chocolade doosje vind ik ook weer super!!

Loes Oorschot a dit…

Whowie wat een mooi swapdoosje heb je gekregen! En dat wat je weggeeft is ook niet mis zeg... Heerlijk!

Groetjes, Loes

Inger Harding a dit…

Wowwww this is a very beautiful creation Marjanne!!!!
Love it! :)

♥ Hugs, Inger

Unknown a dit…

Mooi Swap doosje heb je gekregen.
Het doosje met de chocolade is erg leuk om te zien. Nog beter om het kado te krijgen.
Groetjes Brigitte

Jacqueline (Sjakkie) a dit…

Wat een mooi doosje en prachtige spulletjes heb je gehad. Jouw doosje vind ik ook erg mooi en het chocolaatje zit er heerlijk uit!
Groetjes van Jacqueline

Wendy Koorevaar a dit…

Zo wat heb je een mooie spulletjes gekregen zeg, super!
Het doosje is ook zo mooi en heel lief dat je dat voor je man hebt gemaakt!

Groetjes,
Wendy

José a dit…

Wauw, wat heb jij je lief verwent met dat schitterende doosje met die rock cholocade erin, hoe was z'n reactie????
Prachtig cadeautje heb je met swappen gekregen, zulke leuke spullekes in en naast het doosje!
Ik heb nog een award voor je op m'n blog staan, kom je 'm ophalen?
Groetjes van José

liszha a dit…

Wat ben jij verwend, echt een schattig doosje en zoveel leuke dingetjes gekregen!
Die doos voor GG is zo ontzettend mooi. Sjiek ook! Ben er weg van!
Liefs Lisette