dimanche 2 janvier 2011

Confiture de boutons


Je continue avec la petite série de pelotes à épingles . cette fois ci c'est un petit pot de confiture qui a changé de métier. Le tissu vient d'une valise de ma mère, qui faisait dans le temps beaucoup de patchwork,plus maintenant, elle m'a donné plein de chutes...
Connaissez vous le blog de Lenet? Elle fait des choses magnifiques et elle a aussi transformé un pot de confiture, regardez ICI
Ik ga nog even door met de speldenkussens. Deze keer is een jampotje van job veranderd. Het stofje komt uit een koffer van mijn moeder. Ze deed vroeger veel patchwork, nu helaas niet meer, ik heb allemaal lapjes van haar gekregen...
Wie kent het blog van Lenet nog niet? Zij heeft ook een jampot omgetoverd tot speldenkussen en dat zie je HIER!

Bonne soirée
Prettige avond


15 commentaires:

San Kado a dit…

ohhhhhh marjanne wat gaaf!

je zou spontaan aan het naaien gaan!! maar helaas is dat niet echt voor mij weg gelegd hihihihih

liefssss

Martha a dit…

Wow Marjanne, dit is schitterend zeg!! Wat ziet dit er allemaal prachtig uit!
Nog heel erg bedankt voor de mooie kerst tag die ik van je gekregen heb!!
Groetjes,
Martha

Vera a dit…

SUPERSUPER :)::)
Wat n goe idee zeg, ik heb nog tig van die potjes... wie weet pak ik ook binnenkort eens naald en draad!

Groetjes,

Vera

Jolanda a dit…

Schitterend gemaakt zeg!!

Groetjes Jolanda

José a dit…

Ook deze is weer mooi, wat je allemaal geen tweede leven kunt geven!
Wij zijn op het mpoment in Huningue dat is ook Frankrijk en het was hier idd heerlijk weer vandaag met een lekker zonnetje, maar het buitenwerk was toch wel frisjes!
Groetjes van José

Anonyme a dit…

Wow c'est vraiment tres chouette, j'adore!!!
Bisous xx
Pat

jacinta's hobbyhoekje a dit…

zo die is ook weer heel mooi geworden
goed idee weer maar tja zelf kan ik het niet hoor
vind het daarom ook heel knap van je

liefs jacinta

Wendy Koorevaar a dit…

Hoi Marjanne!

Ik wil jou en je familie een heel gelukkig en gezond en natuurlijk creatief 2011 toewensen! En wil je ook bedanken voor je lieve reacties altijd op mijn blog.
Wat een mooie creatie heb je weer gemaakt! Een leuk idee om het jampotje zo om te toveren, het resultaat is prachtig!

Groetjes,
Wendy

Lilian a dit…

Lieve Marjanne....ondanks de kuren van mijn laptop (en geen centjes voor een nieuwe) heb ik je blog eindelijk te pakken.

Wil je toch nog even een Gezond, Gelukkig en Liefdevol 2011 toewensen.....ook je Lief, hoop dat het al wat beter met hem gaat.

Ook heb je weer schattige knutsels op je blog staan.....prachtig allemaal.

Ga zo lekker door....en wij horen elkaar wel weer...

Lieve groet Lilian

Lady MO@ a dit…

Aloh@!
Merci pour ton passage sur mon blog.
Pour répondre à ta question: je craque sur toutes des créations. C'est aussi une forme de couture créative.
@ bientôt!

tiny a dit…

hallo Marjanne,

Leuk dat je me gevolgt ben.
Maar dat wist ik eigenlijk wel dat je dat zou doen.Wat een leuk idee, ik heb nog een heleboel lege potjes staan.Alleen geen stofjes en knopen.Ik gebruik ze nu om mijn kwast in te zetten, ook nuttig natuurlijk!haha

liefs tiny

An a dit…

Wat is ie leuk! Die vorige ook al! Wat een geinig idee om een jampotje zo om te toveren! Ben benieuwd naar je volgende creaties!

Wat betreft die krans, ik kan je geen duidelijke beschrijving over het vouwen van de kantjes geven. De één heb ik als tuutje en de ander weer niet. Mijn advies, zo vouwen dat het lekker wat volume heeft en dan vast maken!

Groetjes,
An

Marianne Schut a dit…

Hai Marjanne, wat een super leuke speldenkussentjes heb je gemaakt! Echt super geslaagd! Het boekje voor je dochter vind ik ook erg mooi, zal ze zeker veel aan hebben, echt een leuk naslagwerkje! Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en voor de tip voor de gaatjes! Heb geen idee hoe zo'n wieltje eruit ziet, ben echt een leek op dat gebied hoor, hihi! Maar ik ga eens even bij mijn moeder neuzen, zij heeft jaren lang naailes gegeven en weet alles op dat gebied! Liefs Marianne

Inger Harding a dit…

BEAUTIFUL WORK Marjanne!!!!
Love it! :)
Happy 2011!

♥ Hugs, Inger :)

Unknown a dit…

Salut Marjanne très sympa ton pot ! J'ai suivi le lien que tu donnes... la créatrice a de bien belles réalisations !
Bye Mimi