dimanche 5 décembre 2010

We recycle

Alors là c'est la pagaille à Paris, il a neigé et pas qu'un peu, attention ça glisse!! Ce qui est incroyable c'est que les gens sont pare-choc contre pare-choc e et qu'ils klaxonnent, alors que ça ne pouvait pas avancer... Moi à "BM double Pieds" , avec mes grosses chaussures, j'avançais bien, mais j'avais pitié de ces dames qui essayaient de marcher en... escarpins avec des hauts talons....

Een puinhoop in Parijs, want het heeft gesneeuwd en niet zo'n beetje, opgepast het is glad!! Wat
mij verbaasde was dat de mensen bumper aan bumper stonden en dan beginnen te klaxoneren, maar ze konden echt geen kant op... Ik was met de benenwagen en stevige schoenen en dat ging heel goed, maar die arme dames.... met hun hooggehakte schoentjes....
Une petite carte de Noël, c'est de saison n'est ce pas? Avec des enveloppes Kraft recyclé, et le petit sapin et l’oiseau sont découpés avec le Big Shot dan un emballage de petits gâteaux secs Le coeur est, je crois, un perfo de Martha Steward, c'est ma copine Valérie qui m'en a donné plein!
A l'intérieur les tampons sont d'Eline et de My Paper World.
Het is kerstkaartentijd, dus hier nog ééntje. Deze kaart is met een ouwe gerecycleerde enveloppe gemaakt en de het boompje en vogeltje zijn uit de verpakking van een koekjesverpakking gestanst met de Big Shot. Het hartje is geloof ik van Martha Steward, ik heb er heel veel van mijn vriendin Valérie gekregen. De stempels aan de binnenkant zijn van Eline en My Paper World.

Bonne Journée et merci de vos visites!

Een prettige dag en bedankt voor jullie bezoekjes!

17 commentaires:

Vera a dit…

Beste Marjanne,

Mooi sfeervol kaartje weer!
Leuk dat omgerolde randje papier!

Groetjes en succes met de gladheid...

Vera

http://truutske.blogspot.com a dit…

Ohhh Marjanne ik vind dit prachtige kerstkaarten. Fijne dag, Trudie

liszha a dit…

Wat een prachtige kaart! Ik vind dat vogelstansje zo mooi! En dan ook nog eens alles gerecycleerd! Super hoor!

marieke a dit…

Hoi, ...wat een super kaart zeg,en dat met dit materiaal,echt super!!!

gr Marieke.

jacinta's hobbyhoekje a dit…

wat mooi zeg en apart heel leuk

tja ik zag het dat het een puinhoop was bij jullie hier wel wat sneeuw vanmorgen dus ijs maar gelukkig nu veel zon dus flink aan het smelten lang leve de zomer

bisous jacinta

*Ellen* a dit…

wat een prachtig en stijlvol kaartje is dit

Riet a dit…

Wat een schitterende kaart Marjanne,zo mooi die mal met dat vogeltje.

Liefs Riet.

Creatieve handgemaakte kaarten a dit…

Leuk gemaakt Marjanne!
En ik had het inderdaad gehoord van Parijs, ik hoop dat het snel oplost!

Liefs Ida

Anonyme a dit…

J'adore cette carte. Tres ingenieuse cette idee de recyclage. J'adore l'oiseau sur sa branche et le sapin. Vraiment tres bien fait.
Bisous xx
et une petite pensee pour Gege.
Pat

Anne-Marije a dit…

J'aime ta carte beaucoup!
Bisous Anne-Marije xxx

An a dit…

Ik vind de boom heel erg leuk! Prachtige kleuren dat bruin! Geweldig dat dat kan met recyclen!

Groetjes,
An

Lenet a dit…

Mooi zeg zo in die naturel kleuren.
Tja en dat gewandel op die gladde schoenen in de sneeuw en gladheid snap ik ooknooit zo goed. en dan nog vreemd vinden als ze uit glijden ook.

Inger Harding a dit…

So lovely!!!
MERRY CHRISTMAS to you and your family.

♥ Hugs, Inger

akkina van steen a dit…

hallo Marjanne
wat leuk he die stansjes en er komen er in januari weer mooie op de markt,trouwens leuk idee hoor met die wasknijpers ga ik ook doe op mijn nostalgisch kerst boompje
ik wens jou en je lieve man nog een fijn weekend
groetjes Akkina

Unknown a dit…

Très belle carte Marjanne !

evlin95 a dit…

très joli
et oui c'est ça les parisiens !!!

Patou a dit…

j'adore aussi cette carte, très jolie ! d'ailleurs j'adore tout ce que tu fais...bises