samedi 25 décembre 2010

Noël 2010

Ce fut un Réveillon de Noël un peu différent par rapport aux autres années, peut être plus intense, c'était tellement bien, chaleureux...
Het was een beetje een andere kerstavond dan andere jaren, maar juist daarom intenser, warm en goed...
Le paquet pour ma famille aux Pays Bas était bien arrivé à temps et voici les cartes pour mes frères et soeurs qui vont être distribuées demain par ma maman (qui est toute contente de le faire).
Je vous remercie vous toutes pour vos bons voeux et soutien durant toute la période de maladie de mon Gégé

Het pakjje voor mijn familie in Nederland is goed aangekomen en dit zijn de kaartjes voor mijn broers en zusjes, die mijn moeder morgen mag uitdelen (dat vindt ze heel leuk om te doen).
Ik dank jullie allemaal hartelijk voor jullie lieve wensen en steun gedurende de ziekte van Gégé.


8 commentaires:

Judith a dit…

Hallo Marjanne,
Zo leuk, je kerstsok kaartjes! Ik heb er ook een mogen ontvangen, in een andere kleurstelling. Badankt hiervoor, Marjanne! En de verrassing is heel goed gelukt, ben er echt blij mee!!! Daarvan ga ik nog een bericht op mijn blog zetten. Helaas zijn wij vandaag ons fototoestel bij mijn schoonzus vergeten...

Gaat het wel goed met jullie? Is Gégé al weer wat sterker? Ik wens jullie nog hele fijne, rustige en gezellige dagen toe!
Groetjes van Judith

http://truutske.blogspot.com a dit…

Wat'n leuke kerstpresentjes heb je opgestuurd naar je familie in Nederland, Marjanne.
Ennuh...ook ik ben reuze benieuwd of het goed gaat met Gege en hij al een beetje aangesterkt is? Ik wens jullie heerlijke kertdagen toe en geniet van het samenzijn!!! Lieve groetjes, Trudie.

San Kado a dit…

NOu ik weet zeker dat je moeder het leuk vind om dit uit te delen... Super blij dat je pakket op tijd is aangekomen.......

Hopelijk dat het met Gégé ook weer wat beter gaat...

En is het nog gelukt met je kerstkaart/doosje??

Liefs uit het Kerstige Friesland

Anonyme a dit…

Fijn dat de doos goed is aangekomen Marjanne .
De kerstsok kaarten zien er schitterend uit.
Fijn dagen toegewenst.

Groetjes Jannie.

Anonyme a dit…

wat een einige kaarten heb je daar nu weer gemaakt.Gewoonweg ...schattig

Nog een gezellige 2de kerstdag, Lilly

Unknown a dit…

Ik kom vandaag voor het eerst via via op je blog.
Wat maak je super leuke dingen.
Ben gelijk volger geworden zodat ik op de hoogte blijf van al het moois wat je maakt.
Fijne tweede kerstdag.
Groetjes Brigitte

Nicole a dit…

Wat een schattige kaartjes! Leuk met die sokjes! Nog een fijne kerst! Groetjes Nicole

liszha a dit…

Wat een mooie kaarten met al die leuke kerstsokken! Die maken de kerst voor jouw familie vast nog mooier!