vendredi 1 octobre 2010

T H U I S

Je viens de rentrer à la maison avec Gégé, qui est encore très fatigué, mais il est là et je suis heureuse! Bon, tranquillement je vais me remettre dans ce bain chaud du blog-o-sphère et encore une fois je vous remercie pour vos messages et soutien!

Ik ben net thuis gekomen met Gégé, die nog wel heel moe is, maar hij is er en ik ben gelukkig!
Ik ga me langzaam weer in blogland begeven en bedank jullie nogmaals voor alle lieve steun en berichten!

J'ai eu cet AWARD d'Elisabeth ! Merci ... il faut que je raconte 3 choses que j'aime faire:
  1. comme la plupart d'entre vous qui venez ici, j'aime bricoler, les carte, home déco, scrap...
  2. j'aime lire au coin du feu
  3. j'aime me balader dans la nature
Maintenant je devrais le donner à 5 personnes, mais bien sur vous le mérités tous et je ne peux pas faire un choix, il est pour vous toutes!

Deze AWARD kreeg ik van Elisabeth! Heel hartelijk dank... ik moet drie dingen vertellen die ik leuk vind om te doen:
  1. zoals de meesten die hier komen hu ik van kaarten maken, home deco, scrap...
  2. ik hou van een goed boek bij een haardvuurtje
  3. ik hou van wandelen in de vrije natuur.
Nu was het de bedoeling dat ik deze award doorgeef, maar ik kan geen keuze maken, hij is voor jullie allemaal!

17 commentaires:

Saskia a dit…

Geniet van het samen thuis zijn!!!!!

Liefs, Saskia :)

*Ellen* a dit…

ohh wat fijn dat je man weer lekker thuis is, geniet ervan, en gefeliciteerd met je verdiende award

Me a dit…

Wat een goed nieuws,geniet er maar lekker van.

Grtjss Marjon

Valdo a dit…

Bonjour Marjanne !
Heureuse que tu ai récupéré ton Gégé.
Il n'a vraiment pas de chance en ce moment.
Je te fais de Gros Bisous et à Gégé un bon rétablissement.
Bon courage à vous deux.
Bisous.

http://truutske.blogspot.com a dit…

Wat 'n goed nieuw Marjanne en wat gun ik jullie dit.
Geniet heerlijk van elkaar Fijn joh!!
Prettig weekend gewenst. Trudie

Martha a dit…

Goed nieuws Marjanne!! Lekker samen genieten en een heel fijn weekend!
Groetjes,
Martha

marja a dit…

wat fijn marjanne dat je man weer thuis is!!!!!!
ben blij voor je hoor!!!
ga je dan ook een heel fijn weekend wensen!!!!

lieve gr. marja

Jacqueline (Sjakkie) a dit…

Fijn dat je man weer thuis is. Een super prettig weekend!
Liefs van Jacqueline

Anonyme a dit…

lieve Marjanne,

Heel fijn dat je man weer thuis is.

Wens jullie een heelprettig weekend, Lilly

Anonyme a dit…

Tres heureuse d'apprendre que Gege est de retour. Je lui souhaite un retablissement rapide. Je vais te piquer ton award si tu veux bien :)
Passez un joli week-end tous les deux.
bisous xx
Pat

Riet a dit…

Ohh wat fijn dat hij weer wat voor uit gaat Marjanne.
Hij zal wel heel zwak zijn en vermoeid.
Lieverd ik leef met je mee,wat een zorgen is er toch overal.
Achter elke deur geloof ik.
Elk huisje heeft ze kruisje.
Heel veel sterkte en kracht voor jullie allemaal.

Dikke knuffel Riet.xx

ScrapEnjoy a dit…

Heerlijk voor jullie beide, dat je LIEF weer thuis is.....gefeliciteerd hoor.
Geniet lekker met en van elkaar, daar zal hij best wel van opknappen.
Nog heel veel sterkte samen.

Dikke knuf Lilian

Loes Oorschot a dit…

Wat heerlijk dat GéGé weer thuis is! Geniet er maar lekker van!

Groetjes, Loes

creacam a dit…

plein de courage à tous les 2 et un bon rétablissement à ton Gégé ! gros bisous ma belle !

Maris a dit…

ohhh wat fijn dat je man weer thuis is, geniet er samen lekker van he xx

Petra a dit…

wat fijn dat je man weer thuis is. Ik hoop dat het nu allemaal goed komt met hem.
Gefeliciteerd met je Award. En wat een leuk lijstje heb je gemaakt. Ik zag het op de post hierboven. Helemaal super.

Liefs Petra.

Majorelle a dit…

Bonsoir Marjanne
Je suis très contente pour toi que ton homme soit enfin sorti de l'hôpital! je luis souhaite un bon rétablissement et plein de bonheur à vous deux!
bisous doux!