mercredi 8 septembre 2010

Des Plis


En allant à l'hôpital pour voir mon Gégé je prends une autre chemin que d'habitude et j'ai découvert un magasin/atelier ou ils fabriquent toutes sortes de cartes et boîtes.... j'y suis rentré et j'étais très bien reçue! Je voulais acheter une boîte, bien sûr pour la refaire et on me l'a gracieusement offerte! Je l'ai défaite et ce soir je l'ai refaite à ma façon.
Le site de cet atelier est ICI !!

Als ik naar het ziekenhuis ga om mijn Gégé te bezoeken, neem ik een hele andere weg dan normaal en ik was al een paar keer langs een leuk winkeletje/atelier gekomen waar ze kaarten en doosjes maken... en vandaag ben ik eens naar binnen gelopen, hele aardige mensen. Ik zei dat ik graag een doosje wilde kopen om na te maken en ik kreeg het zomaar voor niks! Vanavond heb ik het op mijn manier nagemaakt!
De site van het atelier vind je HIER !!
Je vais essayer de faire un bon gabarit et je le mettrai sur mon blog. Au lieu d'un bâton, comme ils avaient mis, j'ai mis un petit papier roulé, et l'oiseau est de Jim Holz avec le Big Shot. Le papier est d'un bloc d'Eline "Old Fashioned Christmas"

Gégé va mieux, lentement mais sûrement. Merci à vous de votre soutien, ça me rechauffe le coeur!

Ik ga proberen hier een goed patroontje van te maken en dan zet ik het op mijn blog. In plaats van een stokje heb ik een opgerold papiertje gebruikt. Het vogeltje is van Jim Holz met de Big Shot en het papier van Eline's "Old Fashioned Christmas"

Gégé gaat elke dag beetje bij beetje beter. Heel veel dank voor jullie warme steun!!

25 commentaires:

Loes Oorschot a dit…

Wat prachtig en apart is dit zeg! En de andere voorbeelden zien er ook al zo leuk uit.
Wat fijn dat het elke dag een beetje beter met je man gaat!!

Groetjes, Loes

liszha a dit…

Een supermooi doosje! En dat vogeltje bovenop maakt het helemaal af! Stuur je mij nog je adres?
Liefs!

Anonyme a dit…

Bonjour

C'est dans les épreuves que l'on mesure à quel point l'autre est important
Ce que vous traversez tous les deux ne peut que vous grandir et votre Gégé doit réaliser combien la vie est précieuse
Le plus dur est presque derrière vous, encore un petit pas.....vers la guérison
Merci pour continuer de répandre vos idées créatrices
Amicalement

Marie-hélène

evlin95 a dit…

tant mieux pour ton gégé et pour toi aussi, la creatrice qui est en toi peut à nouveau nous montrer ses belles creations gros bisous j'attends le gabarit elle est jolie cette boite

Petra a dit…

wat een super leuk doosje. Ik kan niet wachten tot je het patroon laat zien. Maar rustig aan hoor en nogmaals beterschap voor je man en doe jij rustig aan?

Liefs Petra

Anonyme a dit…

J'adore cette boite! courage à ton Gégé et à toi!
Bisous Jo

Riet a dit…

Ohhh wowwww Marjanne,wat een schitterend doosje,mooi papier heb je er voor gebruikt,lief dat vogeltje.
Fijn dat het nu wat beter gaat met je man.
Veel sterkte verder.

Liefs Riet.x

jacinta's hobbyhoekje a dit…

he gelukkig wat goed nieuws het gaat wat beter ik snap het goed dat het niet makelijk is hoor
en wat knap van je dat je dan ondanks alles dit prachtige doosje hebt gemaakt zeg
ik sluit me aan bij de rest dat model wil ik ook wel een keer maar ik wacht gewoon tot je een keer tijd en zin hebt
liefs jacinta

San Kado a dit…

Hey Marjanne,

Wat mooi om te horen dat het elke dag iets beter met Gégé gaat.... Gelukkig zeg!

Joh wat een leuk doosje heb je gemaakt! en grappig zeg dat je daar nu zo ineens langs kwam, met je andere route naar Gégé! ZO zie je maar weer...

Meis doe rustig aan......
Liefs uit Friesland

*Ellen* a dit…

whow schitterend en super origineel is dit, en fijn om te horen dat het weer wat beter gaat met je man

Seve a dit…

Oh c'est bien Marjanne, Je suis contente pour toi! Merci

Jacqueline (Sjakkie) a dit…

Wat een prachtig doosje Marjanne, super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Unknown a dit…

wat een leuke freubeltjes heb je allemaal weer gemaakt Marjanne,helemaal toppie weer.
En wat een ellende moeten jullie doorstaan nu met je man zeg.Ik wens je heel erg veel sterkte ermee.
Groetjes Emilie(die weer terug in blogland is)

Anneke a dit…

wat fijn te horen dat het weer wat beter gaat met je man.
het doosje is echt super zeg en je hebt het ook heel goed na gemaakt.
het vogeltje is toppie enmooi papier.
fijn weekend en liefs van an

José a dit…

Fijn dat je man goed vooruit gaat! En je doosje is heel mooi, je hebt er echt je eigen draai aan gegeven. Ga je het ook nog showen bij de winkel waar je het gekregen hebt?
Groetjes van José en beterschap voor je mannetje.

Martha a dit…

Wat een prachtig doosje Marjanne!! Helemaal super!
Sterkte!
Groetjes,
Martha

doris a dit…

Wat een super project... "Fantastisch"!!

Groetjes Doris

Inger Harding a dit…

Wowww this is brillant Marjanne!!!
Very beautiful!
Have a nice weekend.

♥ Hugs, Inger

Anonyme a dit…

Wow it's a fab box, so beautiful. You always come up with great ideas!
I hope your Gege gets better quickly and that you are together again.
Bisous xx
Pat

Anonyme a dit…

wat een schattig doosje.
Wat een geluk dat het met je man zo langzaam aan beter gaat

groetjes, Lilly

mueppi a dit…

Die Box ist wunderchön, Marjanne!
LG Gisela

http://truutske.blogspot.com a dit…

Marjanne, ik was op vakantie en lees nu dat het gelukkig "beter" gaat met je man. Fijn om dat te lezen.
En...wat een ontzettend leuk doosje heb je gemaakt. Ga het zeker ook eens proberen en dan te 'bewerken' met stof.
Wens je een goed weekend! Trudie

marja a dit…

gelukkig gaat het iedere dag ietsie beter met je man marjanne!!!!

complimenten voor je box hoor echt helemaal geweldig!!!!!!


lieve gr marja

Home and Heart a dit…

Some gorgeous paper items, well done!!

Adrina a dit…

Wat een supermooi doosje Marianne.
Wat lief dat je het voorbeeld zo mee kreeg!!