mardi 13 juillet 2010

awards et un coeur en lavande


J'ai eu ces deux awards d'Elisabeth. Merci beaucoup, c'est très gentil!!
Je ne sais pas à qui je peux je donner, tout le monde les mérites, donc...
Je les donne à tout le monde!
Deze twee awards kreeg ik van Elisabeth. Hartelijk dank
ik ben er heel blij mee.
Ik weet niet aan wie ze door te geven, iedereen verdient ze, dus...
ik geef ze aan iedereen!

Entre deux, une couronne en forme de coeur,
qui sent bon l'été,
idée vu sur une magazine

Even tussendoor een lavendelkrans in hartvorm,
het ruikt naar de zomer,
het idee komt uit een blad.

11 commentaires:

*Ellen* a dit…

gefeliciteerd met je awards, en mmmm kan de lavendel bijna ruiken

angelique (anlou) a dit…

gefeliciteerd met je awards meis
leuk idee met de lavendel
liefs angelique

Adrina a dit…

Gefeliciteerd met je awards en wat een leuke krans en lavendel ruikt zo lekker!!!

Marianne Schut a dit…

Van harte gefeliciteerd met je Awards Marjanne! En je krans ziet er prachtig uit, ruim hem hier bijna! hihi liefs Marianne

http://truutske.blogspot.com a dit…

Heerlijk ruikt dat zo'n lavendelkrans.
Leuk om die te maken en zo neer te hangen.
Ik leg kleine bosjes lavendel overal in huis neer en overal ruik ik zo de lavendellucht.
Fijne dag, Trudie

Anonyme a dit…

Felicitations pour tes awards. Alors moi je te pique le premier et je ferais de la pub pour ton blog!
Ta couronne doit sentir bon! c'est tres mignon.
bonne journee!
Bisous xx
Pat

marja a dit…

ik ben er helemaal weg van marjanne!!!!!!!!!!!!!!
lavendel..........
ik ruikt het al!!!!!!

lieve gr. marja

Het zonnetje in huis a dit…

Oh wat leuk zo een geurend huisje naar de lavendel, en het oogt nog mooi ook hoor!

groetjes, Jaimie

Anne-Marije a dit…

Wat een mooie krans! Ik ben dol op lavendel...
xxx Anne-Marije

Wendy Koorevaar a dit…

Gefeliciteerd met je awards Marjanne!
En wat een mooie krans heb je gemaakt, super schattig!

Groetjes,
Wendy

susie a dit…

Felicitations pour tes awards !!
Mmm .... Marjanne ik ruik de lavendel al , mooi hart heb je ermee gemaakt.

Groetjes Susie