jeudi 24 décembre 2009

Joyeux Noël

Avec mon mari on s'est baladé sur les Champs Elysées ce soir, c'était, malgré la pluie, féerique, avec un marché de Noël, plein plein plein de monde, on a entendu toutes les langues. Décidément c'est la plus belle avenue du monde.
Après on a fait un petit dîner à deux, très sympa. C'était une très bonne soirée!
Mes enfants font noël ce soir chez leur papa, demain on le fête ici en famille.
Joyeux Noël à tout le monde, paix et sérénité...
Vanavond hebben mijn man en ik een wandeling over de Champs Elysées gemaakt. Het was er prachtig, ondanks de regen. Het is de echt de mooiste avenue van de wereld...
Er was een leuke kerstmarkt en we hoorden alle talen die je maar bedenken kan.
Daarna hebben we met z'n tweeën een gezellig dineetje gehad.
Mijn kinderen vieren kerst met hun vader vanavond en morgen doen we het hier nog eens over met z'n allen.
Een hele fijne kerst aan iedereen.

8 commentaires:

doris a dit…

Frohe Weihnachten!

xoxo Doris

tiny a dit…

Wat 'n mooie foto, en in het echt lijkt me het ook schitterend!Mijn jongste dochter is dit jaar met school in parijs geweest en ze vondt het super!Heerlijk toch met z'n tweetjes uit eten.Wij hebben heel de kerst voor onszelf, al die verplichtingen, daar houden wij niet van.
Fijne kerstdagen voor jou en je gezin!

liefs tiny

Anonyme a dit…

C'est tres tres beau chez vous. Ah Paris, la france me manque parfois.
Passe un tres beau Noel et pas trop de chocolat hein! :))
Hugs xx
Pat

Anonyme a dit…

Ziet er prachtig uit,dus het was vast en zeker een geslaagde dag,ik kom je even een fijne 2e kerstdag wensen,lieve groet Mus.

http://truutske.blogspot.com a dit…

Wat fijn dat je zo'n heerlijke wandeling hebt kunnen maken en daarna lekker saampies dineren. Geeft een fijn gevoel, he.
Ik ken de Champs Elysees alleen van zomerse tripjes en dan geniet ik ook volop.
Wens je een gezellige 2e kerstdag met man en kinderen.
Groetjes, Trudie

Martha a dit…

Klinkt super!! Nog een hele fijne kerstdag Marjanne!!
Groetjes,
Martha

jacinta's hobbyhoekje a dit…

jolie la photo
en blij dat ze hier in frankrijk geen twee kerstdagen hebben of niet??

ik wens jullie een heel gelukkig en gezond 2010

liefs jacinta

Mellou a dit…

tu me fais rêver... c'est paradisiaque!!