samedi 25 juillet 2009

Shirley Temple






Le tampon sur cette carte est une empreinte que j'ai eu de Jenny. La photo n'est pas extraordinaire, mais c'est toujours mon appareil qui marche mal. Vivement que j'ai 50 ans, que je me fais offrir l'appareil de mes rêves! Le papier est de Daisy Dandelion que j'ai eu avec mon Candy de Pat.


Les tickets de cinéma ce sont des vraies, du Cyrano à Crécy en Ponthieu, un petit village. On va souvent dans ce petit ciné, c'est une vieille salle, avec des sièges en peluche et la dame qui passe avec des friandises dans une corbeille, comme autre fois... Et pas besoin de chercher une place pour la voiture ou de faire la queue...


Avec cette carte je participe au challenge Pink/Green de CRAFT Challenge






De afdruk op deze kaart heb ik van Jenny gekregen. De foto is niet erg mooi, maar dat komt door mijn toestel. Ik wou dat ik al 50 was, ik vraag dus het toestel van mijn dromen! Het papier is van Daisy Dandelion dat ik gewonnen heb met de Candy van Pat.



De kaartjes zijn echt van de bioskoop van Crécy en Ponthieu, een dorpje hier vlak in de buurt. Daar gaan we vaak heen, een mooi oud zaaltje met pluchen stoelen en een mevrouw die langskomt met een mand vol lekkers, net als vroeger...En je hoeft geen plaats te zoeken voor de auto of in de rij te staan voor een plaats!



Met deze kaart doe ik mee aan de challenge Pink/Green van CRAFT Challenge

20 commentaires:

Trimgym a dit…

Een hele mooie kaart, leuk dat je mee doet met de challenge bij CRAFT Challenge en veel geluk.

Groetjes,

Jo.

Saskia a dit…

Wat een prachtige kaart! Heel mooie en origineel!!

Bedankt om deel te nemen aan de CRAFT-challenge!!

Groetjes,
Saskia :)

Julie a dit…

Thanks for joining us at C.R.A.F.T. this week with this fab card.
Julie x

mildred a dit…

Hoi!!

ik vind hem heel erg mooi en die entree kaartjes zijn helemaal perfect!!!

groetjes mildred

RosesMarijke a dit…

Ik vind hem heeeel leuk!!

Claire Phillips a dit…

Great card - she is cute! thanks for playig at C.R.A.F.T. Cheers Claire x

Riet a dit…

Wat een prachtig kaartje weer Marjanne,lief plaatje,mooie kleuren.

Liefs Riet.

Jolanda a dit…

Wat een super mooi kaartje is het geworden!!

Op mijn blog staat een award die ik aan je geef: http://jolandascrapscreaties.blogspot.com/2009/07/3-awards_26.html#comments

Groetjes Jolanda

Anime Girl a dit…

I love this card, its beautiful. I love the papers.
Sarah x

Crafting Queen a dit…

Very different but wonderful card. Thanks for taking part in the CRAFT challenge. Anesha

Janny a dit…

helemaal geweldig ...leuk plaatje ook!

liszha a dit…

Shirley Temple! Als klein meisje was ik gek op haar, toen al oude, films.
Wat een ontzettend mooie kaart. Very vintage!
En ik vind de foto wel veel mooier dan de vorige foto's hoor.
De kleuren komen er veel beter op uit.
Liefs Lisette

*Ellen* a dit…

wat een prachtige en orginele kaart is dit

anne a dit…

Wat vond ik die films altijd zo mooi,nostalgie!!
Erg mooi gedaan met de tickets!

peggy a dit…

Hoi,

Prachtige en orginele kaart, bedankt om deel te nemen aan de CRAFT Challenge !!!

Peggy x

akkina van steen a dit…

ja die van jou is ook erg mooi,dat stempeltje heb ik ook,ik zal duimen voor jou doe jij dat dan maar voor mij!
groetjes Akkina

Mellou a dit…

Ah c'que j'aimerais aller à ton cinéma!!
pas de stress rien...

ta carte est belle!!

Saskia a dit…

Marjanne,

Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Een antwoord op je vraag... Bij de Rosie-Dee's Challenge zijn er geen winnaars... je doet gewoon mee voor je plezier! :)

Groetjes,
Saskia

Anonyme a dit…

Wow this card is too cute! What a good idea for the cinema tickets and so cute too.
Love the colours on this card, so soft.
Hugs xx
Pat

Linby a dit…

a lovely card - the tickets are a great idea
Linbyx