mercredi 22 juillet 2009

épinglé

Francien en a fait un autre, moi je vous montre les miens.

Francien heeft er nog ééntje gemaakt en ik laat jullie de mijne zien


Ces petits coussins sont tellement sympas, je les mets en déco sur la table

Het zijn zulke leuke kussentjes, bij mij staan ze als decoratie op tafel!


10 commentaires:

Brocéliane a dit…

c'est tout mignon dis-moi :)

*Ellen* a dit…

wat leuk die kussentjes super en gefeliciteerd met je award hij is je gegund veel plezier ermee
groetjes ellen

Saskia a dit…

Wat een goed idee om de kussentjes als decoratie te gebruiken!!

Saskia :)

Anonyme a dit…

C'est trop mignon ces coussins!
Hugs xx
Pat

liszha a dit…

Wat een schattige kussentjes. Zijn toch speldekussentjes?

akkina van steen a dit…

mooie speldenkussentjes hoor

Riet a dit…

Ohhh Marjanne,wat heb je dat schitterend gemaakt.
Mooie stof zeg,prachtige kleuren zo bij elkaar.

Liefs Riet.

Francien a dit…

Mooi Marjanne!!...je hebt de smaak te pakken...ze zijn ook zo leuk om cadeau te geven en vallen haast altijd in de smaak.....ook ik heb ze uitgestald.. heb ze op een houten dienblad gelegd...wat staat dat leuk in het mandje bij je al die kleurtjes bij elkaar...ze zijn ook zo makkelijk te maken...dit is mijn favoriete modelletje...wat een schitterende stofjes heb je gebruikt..
groetjes Francien.

Janny a dit…

tjeee dat heb je geweldig mooi gemaakt! mooie stofjes!

evlin95 a dit…

merci pour tes gentils commentaires
superbes ces petits coussins, tres jolie deco !
bisou