vendredi 29 mai 2009

Nostalgie....

Je vous ennuie pas avec mes petits calepins j'espère...
Mais c'est tellement amusant à faire et à offrir, un petit bloc comme ça à côté du téléphone, ça le fait...
Les papiers sont d'Eline, les boutons de mon petit monsieur et la vieille dentelle je l'ai arraché d'un vieux chemisier. Les bords du papier sont encrés avec du Stazon.
Voilà pour aujourd'hui.
Je me prépare pour aller à la campagne, Picardie, respirer un air sans pollution. J'ai de la chance que je n'ai pas d'allergies aux pollens! Je vais bien en profiter!
Ik hoop dat ik jullie niet verveel met mijn opschrijfboekjes,
maar ze zijn zo leuk om te maken en weg tegeven en zo'n blokje naast de telefoon, dat doet het wel...
Het papier is (weer) van Eline, de knoopjes van mijn oude meneertje en het kant heb ik van een oude bloes gerukt. De randen van het papier zijn met Stazon beïnkt.
Dat was het voor vandaag.
Ik maak me klaar voor een weekendje Picardi, schone lucht opsnuiven, gelukkig ben ik niet allergisch voor pollen , dus het wordt gewoon genieten!

11 commentaires:

RosesMarijke a dit…

Weer heel leuk hoor!!
Ik geef ze ook altijd weg en de krijgers zijn er altijd heel blij mee!!

Veel plezier en geniet er maar van!!

*Ellen* a dit…

ze blijven gewoon erg leuk en ook leuke kadootjes toch vind deze ook prachtig in die vintage look

Jo a dit…

Encore un petit bloc note simple et très sympa.
Bise JO

Jolanda a dit…

Heel erg leuk en wat een leuk idee!!
Groetjes Jolanda

Riet a dit…

Wat heb je dit weer schitterend gemaakt Marjanne,mooie kleur zeg.

Fijne dagen.
Liefs Riet.x

Anonyme a dit…

J'aime beaucoup celui la! Je vois que tu recycle plein de choses :)
Je suis francaise et je vis en angleterre depuis 1980, je me sens plus anglaise que francaise et parfois j'ai du mal a trouver mes mots en francais.
A bientot et passe un bon week-end a la campagne.
Hugs xx
Pat

Francien a dit…

Het is toch heerlijk als je je zo lekker terug kunt trekken naar Picardi...kun je weer tegen de grote stad als je terug moet...heerlijk lijkt me dat zo.n lekker buitenverblijfje..en vervelen doen eigengemaakte dingen toch nooit??! althans mij niet hoor....je hebt het weer heel mooi gemaakt...leuk met dat kant....ben ook al lekker in mijn kleine hobbyhokje...ben bezig aan het kleine hexagonwandquiltje...is nog een heel karwei maar lekker relaxend om te doen...kan ook met alles naar buiten en lekker in de stoel naaien..van het kaarten maken ben ik even af nou het zo.n mooi weer wordt...misschien zo tussendoor een kaartje maken voor de trouwe blogvolgsters...in iedergeval..veel plezier met de Pinksterdagen!!
groetjes Francien.

Mellou a dit…

j'aime beaucoup ton style! c'est ma première visite ici et certainement pas la dernière!!

JB a dit…

Neen je verveeld ons niet ;) ,vind de
boekjes heel mooi . Ik ben ook zo verzot
op het papier van Marianne en Eline hun
stempels zijn ook heel leuk .

Fijn weekend
Jenny

JB a dit…

Hoi Marjanne ,bedankt voor je compliment op
mijn blog . Het is desingpapier waarop ik
gestempeld heb bij de mannenkaart , en bij
gorjus heb ik ze nogmaals gestempeld en dan
zelf haar achterkant getekend .

Groetjes Jenny

Jolanda a dit…

Op mijn blog staat een award die ik aan je geef!!
Groetjes Jolanda